واکنش طلاب مدرسه علمیه حضرت ام البنین دلوار به شهادت طلاب در حرم مطهر رضوی
296448

طلاب مدرسه علمیه حضرت ام البنین(س) دلوار با راه اندازی پویش به عنوان "من یک طلبه ام" با تولید و انتشار کلیپ به حادثه خونین حمله به طلاب در حرم امام رضا(ع) واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، طلاب خواهر مدرسه علمیه حضرت ام البنین سلام الله علیها دلوار، با انتشار کلیپ هایی به عنوان "من یک طلبه ام" به حادثه خونین حمله به طلاب در حرم امام رضا(ع) واکنش نشان دادند.

در همین راستا گفتگویی با یکی از طلاب نخبه این مدرسه علمیه انجام گرفت که در ادامه می آید:


* سلام لطفا ضمن معرفی خودتان، بفرمائید هدف شما و طلاب از راه اندازی این پویش چیست؟

زهرا پرویز هستم طلبه مدرسه علمیه ام البنین(س) دلوار، از تبار شهید رئیسعلی دلواری. ما در واکنش به حادثه و شهادت طلاب در حرم مطهر امام رضا علیه السلام، انزجار خود از استکبار جهانی و صهیونیسم خونخوار را اعلام می داریم و با همکاری طلاب مدرسه به تولید محتوای رسانه ای در حمایت از طلاب و روحانیون پرداخته ایم و خود را سرباز رهبر عزیزمان در این جنگ سخت و نرم می دانیم.

*نظر شما نسبت به این حادثه دردناک و خونین در این ماه مبارک چیست و دشمن از این کار چه هدفی را دنبال می کند؟

حمله مسلحانه در حرم امام رضا(ع) که مرکز نور و معنویت است، دل همه ما و مومنین را به درد آورد و این بار نیز دست کثیف و جنایتکار استکبار جهانی و نظام سلطه از آستین عده ای خودفروخته وابسته به سرویس های جاسوسی بیگانه و ارازل و اوباش بی ریشه بیرون آمده و گروهک های تروریستی با خیال خام خود در وحدت شیعه و سنی خدشه ای وارد کنند.

*حال که نوک پیکان دشمن به سمت ایجاد تفرقه بین شیعه و برادران اهل سنت قرار گفته، ما چه وظیفه ای داریم؟

دشمن تلاش دارد مدافعان نظام‌اسلامی را از ولایت و پاسداری خون برادران خود دلسرد کند، اما غافل از اینکه اهل تسنن و شیعه باهم ‌در یک سنگر علیه تکفیری ها ایستاده اند و برای همیشه خواهند ایستاد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای، تمام هدف دشمن در ایجاد تفرقه بین مسلمین است و ما قائل به وحدت هستیم و در مقابل دشمن باید با هوشیاری عمل کنیم و وحدت خود را حفظ کنیم.

*برداشت شما از حمله به روحانیون و هتک حرمت طلاب چه شیعه و اهل سنت توسط ایادی داخلی دشمنان چیست؟

واقعاً متاثر شدم برای این شهیدان والا مقام، اما حس غرور دارم که طلبه هستم  و  می توانم با شخصیتم راه این عزیزان را ادامه دهم. شخصیت طلبه، عامل دشمن هراسی است. بی تردید این جنایت و هتک حرمت به حرم مطهر و روحانیت خدوم که از پاک‌ترین اقشار جامعه هستند، نشان از نقش اثرگذار روحانیت در جامعه دارد و دشمن از این می ترسد و این حوادث بخشی از طراحی و توطئه شوم رژیم صهیونسیتی و آمریکای جنایتکار است.

*صحبت پایانی شما را می شنویم؟

ضروری است که مردم بصیر ایران اسلامی ضمن حفظ هوشیاری از هر گونه واکنش اختلاف انگیز خودداری کرده و موجبات خنثی سازی طرح های تفرقه افکنانه ی دشمنان را فراهم آورند.

برچسب‌ها