زنان مقاومت الگویی برای بانوان در عصر کنونی‌اند

مدرس دانشگاه گفت: زنان مقاومت الگویی برای بانوان در عصر کنونی اند، زیرا با صبر و بردباری برایمان خود ثابت قدم و از کیان و کشور خود دفاع می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، زهرا مظاهری، مدرس دانشگاه بیان کرد: زنان مقاومت الگویی برای بانوان در عصر کنونی اند، زیرا با صبر و بردباری برایمان خود ثابت قدم و از کیان و کشور خود دفاع می‌کنند.

مدرس دانشگاه ادامه داد: درک شرایط بانوان در غزه و فلسطین بسیار سخت است، زیرا این زنان روزگارهای سختی را زیر بمباران دشمن می‌گذرانند.

وی افزود: سیدحسن نصرالله در طول زندگی خود مجاهدانه و با اخلاص از مردم مظلوم فلسطین و غزه دفاع کرد و اسرائیل بداند که خون شهید نصرالله پایمال نشده و آغازی برای رسیدن به فتح قدس است.

مظاهری تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مردم مسلمان سراسر دنیا در غم از دست دادن شهید نصرالله عزادار هستند اما این عزا ما را به حرکت وامی دارد.

مدرس دانشگاه گفت: زنان غزه و فلسطین فرزندان شهدای خود را روی دستان خود برای تشییع می‌برند اما باز برایمان خود ثابت قدم هستند، داغ از دست دادن عزیز بسیار سخت است، اما همه زنان مقاومت تعداد زیادی از فرزندان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: شهادت هنر مردان بزرگ است و خون اسماعیل هنیه‌ها، سیدحسن نصرالله‌ها، سردار سیلمانی‌ها پایمال نخواهد شد، بلکه راه‌شان روشن‌تر از قبل توسط نسل مقاومت ادامه می‌یابد.

مظاهری افزود: امروز مسأله فلسطین و غزه به مهمترین مسأله در جهان اسلام تبدیل شده زیرا اسرائیل به رهبری آمریکا نمی‌خواهد از خوی وحشیانه خود دست بردارد و سالیان متمادی مردم مقاومت را زیر بمباران خود قرار داده است.

مدرس دانشگاه تأکید کرد: اسرائیل با کشتار وحشیانه زنان و کودکان مقاومت می‌خواهد جلوی نسل مقاومت را بگیرد اما بانوان مقاومت دست از مجاهدت برنداشته و راه مقاومت را تا پیروزی قدس شریف زنده نگه می‌دارند.

وی در پایان اظهار داشت: اقدامات وحشیانه و غیرانسانی اسرائیل هر روز بیش از پیش او را به نابودی نزدیک‌تر می‌کند و عملیات وعده صادق ۲ نیز بیش از پیش همانند عملیات صادق یک رژیم غاصب صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرد و دیوار آهنین اسرائیل را هم در هم کوباند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha