فعالیت های رمضانی طلاب مدرسه علمیه ام البنین(س) شهر دلوار
296546

طلبه فعال فرهنگی مدرسه علمیه ام البنین(س) دلوار گفت: با همکاری تعدادی از طلاب خواهر در ماه مبارک رمضان، با رویکردی متفاوتی برنامه های معنوی برای کودکان، نوجوان و جوانان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه حوزه علمیه خواهران، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، طلاب مدرسه علمیه حضرت ام البنین(سلام الله علیها) دلوار، فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و قرآنی را با شیوه های متفاوت آغاز کردند.

خانم بتول احمدنیا، طلبه فعال فرهنگی و تبلیغی و دبیر مقطع متوسطه در مدارس آموزش پرورش گفت: شاکر خداوند هستم که افتخار طلبگی را به من عنایت کرده و تمام دغدغه ام سرباز ولایت بودن است.

وی ادامه داد: با عنایت اهل بیت(ع)، هئیتی ویژه فعالیت های بانوان در شهر رئیسعلی دلواری، سال ها پیش شکل گرفت و هم اینک در ماه مبارک رمضان، با رویکردی متفاوت، مجالس خاص کودک و نوجوان و جوانان با برنامه های مناسب سنشان و محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان را برگزار می کند که با همکاری تعدادی از طلاب، فعالیت های برنامه ریزی شده در حال اجراست.

فعال فرهنگی، با اشاره به اینکه مراسم هایی برای عموم بانوان نیز برگزار می شود، اما هدف اصلی برنامه ها در این ماه مبارک رمضان به کودکان و نوجوانان اختصاص داده شده، بیان کرد: سعی کرده ایم محتواهای مفید و خاص به مخاطبان ارائه دهیم که عامل جذب کودکان باشد و دو هئیت به نام "زوار الرقیه" برای دختران 10 ساله و هئیت "عبدالله بن الحسن" برای پسران کمتر از 8 ساله، تاسیس و برنامه خاصی برای آنان برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

خانم احمدنیا یادآور شد: جلسات بعداز ظهر با وصل نمودن آن به اذان مغرب، نماز جماعت با ایجاد انگیزه برگزار می گردد و همچنین افطاری آماده شده و دورهمی خاطره انگیزی از ماه مبارک رمضان ترتیب داده می شود. برخی روزها در کنار ساحل دریا جمع شده و برنامه در آنجا در فضای باز اجرا می شود.

وی اظهار کرد: با ایجاد لحظات شاد و به یادماندنی، برای روزه اولی ها، هدایایی اهدا می شود. همچنین اردوهای تفریحی در نظر گرفته ایم تا بعد از ماه مبارک رمضان این مجالس را برای نوجوانان و جوانان با برنامه متغییر ادامه دهیم.

برچسب‌ها