نشست مشترک معاونان حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با مدیر جدید موسسه آموزش عالی معصومیه شهرکرد/چند خبر کوتاه از استان
297224

به دنبال انتصاب مدیر جدید موسسه آموزش عالی معصومیه(س) شهرکرد، معاونان مرکز مدیریت استان به منظور تبریک انتصاب و تبیین مسائل مدیریتی، آموزشی، پژوهشی، اداری _ مالی و فرهنگی با مدیر این مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه های علمیه خواهران، در دیدار معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با مدیر جدید موسسه آموزش عالی معصومیه(س) شهرکرد، ضمن تبریک انتصاب خانم محمدی به عنوان مدیر این موسسه، به تبیین مسائل مدیریتی، آموزشی، پژوهشی، اداری_مالی و فرهنگی پرداخته شد.

در ابتدای این دیدار خانم تقیان، رییس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، گام سوم تحول هیات امناء را تبیین کرد و خواستار معرفی نیروهای فعال و خیرین اثرگذار در حمایت مالی و معنوی شد.

وی در مورد ساماندهی و تقویت نیروهای موجود و شناسایی نیروهای مورد نیاز این مجموعه در راستای رشد و تعالی طلاب تاکید کرد.

در ادامه، همفکری لازم درخصوص رفع موانع حضور طلاب از جمله تجهیز خوابگاه، مهدکودک، مشکل ایاب و ذهاب طلاب صورت پذیرفت.

رئیس اداره ساماندهی و نظارت استان، گزارشی از روند پرونده تاسیس سطح چهار و افزایش رشته مشاوره ارائه کرد و بیان داشت: منتظر برگزاری کارگروه تاسیس مرکز مدیریت و دریافت پاسخ از سوی معاونت امور حوزه های علمیه خواهران هستیم.

وی توجه به معنویت و اخلاق طلاب را از جمله اولویت های کاری این مجموعه دانست که الگویی برای مدارس علمیه سطح دو استان است.

در ادامه خانم شاهقلی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در رابطه با امر جذب و پذیرش، گزارش اقدامات انجام شده را دریافت کرد و خواستار جدیت بیشتر در این امر شد.

وی در خصوص نیازسنجی اساتید مورد نیاز این مرکز برای سال تحصیلی آینده نیز راهنمایی لازم را ارائه کرد و مرجعیت علمی این مرکز را از جمله امور مهم معرفی کرد.

خانم امیدی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری نیز موضوعات پژوهشی را تشریح کرد و خواستار تلاش بیشتر در ترغیب طلاب به مباحث پژوهشی شد و امور مربوط به کلان پروژه، جشنواره ها و مسابقات پژوهشی را پیگیری نمود.

در پایان، خانم رئیسی حسابدار مدیریت استان، در خصوص مباحث مالی و آیین نامه های مربوطه توضیحاتی ارائه کرد و خواستار دقت و توجه به مصارف، هزینه ها و ارسال به موقع گزارشات مربوطه شد.

- بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری از شهرک صنعتی استان و دیدار با صنعتگران

- جلسه اخلاق در محل مدرسه علمیه ریحانه الرسول با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری

برچسب‌ها