نشست فرماندهان پایگاه بسیج مدارس علمیه خواهران با مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری
298443

به منظورسازماندهی و ارائه گزارشی از فعالیت پایگاه بسیج مدارس علمیه خواهران استان، نشستی میان فرماندهان پایگاه بسیج مدارس و مدیر حوزه علمیه خواهران استان در محل مرکز مدیریت خواهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، با حضور فرماندهان پایگاه بسیج مدارس علمیه خواهران در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چارمحال و بختیاری، نشستی با مدیر این مرکز برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان، ضمن گرامیداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) اظهار داشت: اگر پایگاه های بسیج در عرصه های فرهنگی و سیاسی ورود نکنند و یا مطالبه گری خوبی انجام ندهند، چه بسا از مسیر اصلی ولایت خارج و در زمین دشمن بازی می کنند.

وی افزود: رسالت بسیج در این عرصه مهم، اجرای جهاد تبیین و روشنگری در خصوص مسائل روز جهان اسلام و ایران است و همچنین بسیج باید بتواند در قلوب طلاب تازه وارد و دانش آموخته نفوذ داشته باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین هاشمی ضمن اشاره به موضوع حجاب در جامعه و هنجارشکنی هایی که بعضا از سوی فریب خوردگان و دشمنان اسلام و نظام صورت گرفته، گفت: بسیجی می تواند با اخلاق، اعتقاد و ایستادگی پای آرمان های انقلاب و نظام اسلامی باعث رویکرد مثبت مردم عادی جامعه شود.

در ادامه فرماندهان بسیج گزارشی ازعملکرد و فعالیت های پایگاه های خود به مدیر حوزه علمیه خواهران استان ارائه دادند.

در پایان به اتفاق با حضور در جوار تربت پاک شهید گمنام به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.

برچسب‌ها