تشکیل خانواده و فرزندآوری به بهانه ادامه تحصیل نباید به تأخیر بیفتد
299100

استاد حوزه در کرسی آزاد اندیشی «ادامه تحصیل یا فرزندآوری» با بیان اینکه نباید از رزاقیت خداوند در فرزندآوری غافل شد، گفت: تشکیل خانواده و فرزندآوری، نسبت به تحصیل، در اولویت قرار دارد و به بهانه ادامه تحصیل، آن را به تأخیر نیندازیم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدرسه علمیه الزهرا(س) با همکاری موسسه آموزش عالی ریحانه النبی(س) اراک، همزمان با هفته ملی جمعیت، کرسی آزاد اندیشی «ادامه تحصیل یا فرزندآوری» را بصورت حضوری و مجازی برگزار کرد.

خانم معین السادات، مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة النبی(س) در این نشست گفت: فرزندآوری جهت بقای نسل و افزایش جمعیت مورد توجه آیات و روایات دینی قرار دارد.

وی اظهار کرد: امروزه صنعتی شدن زندگی و الگوگیری از سبک های غیراسلامی، باعث بی مهری خانواده نسبت به مسئله فرزندآوری شده است.

در ادامه خانم طباطبایی، از اساتید حوزه خواهران گفت: مسئله امرار معاش خانواده و تامین هزینه های زندگی و فرزندان در حکم مجاهدت در راه خداست.

وی ادامه داد: از اهداف مهم ازدواج، فرزندآوری است و تحصیل وسیله ای برای گذراندن زندگی در جهت تلاش برای تربیت بهتر نسل آینده. از مسئله رزاقیت خداوند منان در فرزندآوری نباید غافل شد.

استاد حوزه خواهران تصریح کرد: تشکیل خانواده و فرزندآوری، نسبت به درس و تحصیل، در اولویت و ارجحیت قرار دارد و به بهانه ادامه تحصیل آن را به تأخیر نیندازیم.

برچسب‌ها