ضرورت آشنایی طلاب با سواد رسانه و مخاطب شناسی برای فعالیت در فضای مجازی
299336

کارشناس ارتباطات و رسانه، لازمه تولید محتوای فرهنگی در جامعه کنونی را آشنایی با سواد رسانه، رسانه شناسی و مخاطب شناسی عنوان کرد و یادگیری این مطلب را برای طلاب به منظور فعالیت در فضای مجازی ضروری دانست.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، کارگاه رسانه شناسی و مخاطب شناسی با حضور خانم پگاه پرهون، دانش آموخته حوزه و کارشناس ارشد علوم ارتباطات، در مدرسه علمیه الزهرا(س) واوان برگزار شد.

 خانم پگاه پرهون در این کارگاه عنوان کرد: سواد رسانه، رسانه شناسی و مخاطب شناسی لازمه ی تولید محتوای فرهنگی در جامعه کنونی است که یادگیری این مطلب برای فعالیت و حضور طلاب در فضای مجازی ضروری بوده و آنان نیازمند آموزش و یادگیری در این زمینه هستند.

وی با بیان لزوم آشنایی طلاب با علایق و توانمندی خود گفت: طلاب باید حوزه‌ی علاقه و توانمندی فردی به منظور فعالیت های فرهنگی و تبلیغی را شناسایی نمایند تا دچار رکود و سستی نشوند.

دانش آموخته حوزه و فعال رسانه ای تصریح کرد: یکی از راه های تولید و ارائه‌ی محتوا در عرصه فرهنگی و تبلیغی، شناخت رسانه های تعاملی و کاربرد و استفاده از آن هاست.

خانم پرهون با اشاره به فعالیت کاربران فضای مجازی و مخاطبان شبکه های اجتماعی، یکی از مهم ترین رکن های اعتمادسازی را، ارزش گذاشتن به شخصیت مخاطب عنوان کرد.

برچسب‌ها