دو گام دیگر تا تحقق حکومت جهانی مهدوی مانده است
300546

موسس حوزه علمیه خواهران شهرستان نوشهر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: تا زمان تحقق حکومت جهانی مهدوی، پنج گام لازم است که سه گام آن یعنی انقلاب، نظام و کشور اسلامی محقق شده و دو گام دیگر یعنی دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی باقی مانده برای تحقق این دو مهم در تلاشیم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین محمد مشایخ، موسس مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) نوشهر در دیدار با طلاب خواهر نوشهر، اظهار کرد: منظور از گام دوم این است که گام اول برداشته شده و حالا نوبت به گام دوم رسیده است، به تعبیر آیت الله مصباح یزدی، وظیفه ما در چهل سال دوم سنگین تر شده، در چهل سال اول مردم سختی های زیادی متحمل شده و زحمات زیادی کشیده اند که نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب، عصاره شصت و پنج سال تلاش علمی و مبارزاتی رهبر معظم انقلاب است، ایشان در طول این شصت و پنج سال از عمر مبارک خود قبل از انقلاب، بعد از پیروزی انقلاب، در زمان ریاست جمهوری و هم چنین در دوران نمایندگی مجلس و بعد از آن در جبهه های جنگ، زحمات زیادی کشیده اند و عصاره این تدریسات و تألیفات، تبدیل به بیانیه گام دوم شده است.

وی بیان کرد: روح حاکم بر این بیانیه، یک نگاه خوش بینانه نسبت به آینده انقلاب است تا با استمرار آن، به دست صاحب اصلی اش یعنی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برسد.

موسس مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر، بیان داشت: از جمله مسائلی که در این بیانیه آمده، مسئله سبک زندگی اسلامی است که در آن خانواده و مسئله جوان گرایی اهمیت ویژه ای دارد که به منزله رویکرد و توجه و اقبال به نسل جوان و ایجاد فرصت برای جوانان کشور است.

وی در ادامه اظهار کرد: جوان گرایی به معنای پیرزدایی نیست، پیران به عنوان ذخایر یک جامعه هستند و جامعه باید از تجربیات و افکار آنها استفاده کند، جوان گرایی به این معناست که باید یک دولت جوان حزب اللهی داشته باشیم که در این دوره به فضل الهی این اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه فرموده اند تا زمان تحقق حکومت جهانی مهدوی باید پنج گام برداشته شود که سه گام آن یعنی انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و کشور اسلامی محقق شده و دو گام دیگر یعنی دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی باقی مانده که به یاری خدا در تلاش برای تحقق این دو مهم هستیم.

برچسب‌ها