بازدید معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه خواهران از پروژه‌های عمرانی استان چهارمحال‌وبختیاری +تصاویر
302014

معاون منابع انسانی و پشتیبانی به همراه مدیرکل عمران و نوسازی حوزه‌های علمیه خواهران به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آقای محمدی زاده، معاون منابع انسانی و پشتیبانی به همراه آقای موسی‌کاظمی، مدیرکل عمران و نوسازی حوزه های علمیه خواهران کشور، به منظور بازدید از پروژه های عمرانی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، به این استان سفر کردند.
 
در ابتدای این سفر، آقای محمدی زاده و آقای کاظمی به همراه حجت الاسلام والمسلیمن هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، با حضور در شهر شلمزار، از پروژه مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) بازدید کردند و در ادامه با حضور در محل پروژه موسسه آموزش عالی معصومیه و بازدید از این پروژه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام مدفون در این ساختمان، در جریان وضعیت و میزان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.
 
پس از بازدید میدانی از پروژه های استان، با حضور در استانداری، با آقای حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو صورت گرفت.
 
در این دیدار آقای محمدی زاده ضمن قدردانی و سپاس از استاندار چهارمحال و بختیاری بابت همکاری و نگاه خوب ایشان به ظرفیت عظیم حوزه های علمیه خواهران استان؛ حوزه های علمیه را یکی از مراکز مهم تربیت جوانان مستعد و علاقه‌مند به ارزش های دینی دانست.
 
وی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام و لزوم جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری، در خصوص افزایش اعتبارات عمرانی حوزه های علمیه خواهران در سال جاری با استاندار گفتگو و رایزنی کرد.

برچسب‌ها