تلاش در جهت افشاء کردن جنگ روانی دشمن از مصادیق جهاد تبیین در کلام رهبر معظم انقلاب است
303247

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج مدارس علمیه خواهران استان گفت: تلاش در جهت افشاء کردن جنگ روانی دشمن از مصادیق جهاد تبیین در کلام رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج مدارس علمیه خواهران استان که به همت حوزه علمیه خواهران و سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان، با عنوان "دوره توانمندسازی فرماندهان بسیج مدارس" برگزار شد، به موضوع دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن پرداخت و گفت: تلاش در جهت افشاء کردن جنگ روانی دشمن، از مصادیق جهاد تبیین در کلام رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: با توجه به قدرت نظامی و بازدارندگی ایران در جنگ نظامی و آگاهی دشمن نسبت به این موضوع که به لحاظ نظامی نمی تواند اقدامی صورت دهد، در نتیجه از طریق جنگ روانی وارد شده و هزینه‌های زیادی را برای این موضوع صرف می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان گفت: دشمن با اعمال تحریم‌های ظالمانه و ایجاد شرایط سخت اقتصادی قصد کشاندن مردم به خیابان ها را دارد، لکن بحمدالله با هوشیاری مردم موفق به این کار نشده است.

وی با اشاره به شیوه‌های جنگ روانی دشمن گفت: از شیوه‌های جنگ روانی دشمن، تهمت به مسئولان نظام، اشاعه فحشاء و منکر در جامعه، بهانه جویی، نشر اکاذیب و... است و راه‌های مقابله با آن، مقابله با تفکر غرب گرایانه، افشاسازی اخبار کذب دشمن، شناخت کافی از دشمن، حالت تهاجمی داشتن، و منفعل نبودن است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه، اهداف دشمن از اقدام به جنگ روانی را فروپاشی نظام از درون، تصرف فضای روحی و فکری جامعه، مرعوب کردن مسئولان و نخبگان، سست کردن وحدت مردم و تبدیل فرصت ها به ضعف دانست و ضمن توصیه به هوشیاری و بصیرت اقشار جامعه و نصب‌العین قرار دادن سخنان رهبر معظم انقلاب ابراز امیدواری کرد که با هوشیاری ما نقشه‌های دشمن خنثی می‌شود.

در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین شاه‌محمدی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان نیز در گفتگو با فرماندهان پایگاه‌های بسیج مدارس، ضمن تشریح برنامه‌های کلی اجرایی و ابلاغی به فرماندهان بسیج گفت: امروز نیاز هست که نهاد روحانیت و بسیج برای دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی بیش از پیش با هم همراه باشند که اگر این هم‌افزایی اتفاق بیفتد، قطعا یک جهاد به معنای واقعی به وجود می‌آید.

وی گفت: در جهاد فکری، مسیر انقلاب را بایستی برای جامعه هدف تبیین کنیم و تلاش کنیم تا گروه‌های جهادی در پایگاه‌های بسیج تقویت شوند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون در پایان به جذب و سازماندهی طلاب و روحانیون استان اشاره کرد که باید توجه بیشتری در این باره صورت پذیرد.

برچسب‌ها