انتصاب سرپرست موسسه آموزش عالی حوزوی امام خامنه‌ای کرمانشاه
304627

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، طی حکمی، خانم "ندا قاسمي" را به عنوان سرپرست موسسه آموزش عالی امام خامنه‌ای کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، آيين تكريم و معارفه مدير موسسه آموزش عالی امام خامنه‌اي کرمانشاه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین گودرزی، مدير حوزه علميه خواهران استان كرمانشاه، اعضاي هيئت امنا مدرسه علميه امام خامنه‌اي(مدظله العالي) و جمعي از اساتيد و طلاب استان برگزار شد که طی آن، در حکمی، خانم ندا قاسمی به عنوان سرپرست این موسسه به مدت 6ماه منصوب شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین گودرزی، در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا علیه السلام گفت: عالم و استاد را بايد تكريم كرد، چرا كه بر اساس برخي روايات ايشان وارثان خداوند هستند.

وي با اشاره به اينكه علمی که با عمل همراه باشد، خسران ندارد؛ افزود: علم در صورتی که همراه عمل صالح باشد، ارزش می‌یابد.

مدير حوزه علميه خواهران استان كرمانشاه، با بیان چند روایت مبني بر تکریم علم و جایگاه عالم و احترام به استاد، تصريح كرد: علم و ایمان توأم و مقرون هستند.

وی در ادامه ضمن تشكر و قدرداني از زحمات چندین ساله خانم بتول محمدی در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، تبلیغی و اجرایی، براي ايشان طلب خیر و عاقبت بخیری كرد و همچنین از خانم ندا قاسمی که اين مسئوليت مهم را پذيرفتند، تشكر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین گودرزی خاطرنشان كرد: از این تاریخ مدرسه علمیه امام خامنه‌اي(مدظله العالي) سطح2 با مركز تخصصي تفسیر و علوم قرآنی حضرت وليعصر(عجل الله تعالي فرجه الشريف) سطح3، ادغام و نام آن به "موسسه آموزش عالی امام خامنه‌ای مدظله العالي" تغییر مي‌كند و با مدیریت واحد اداره می‌شود.

لازم به ذکر است این موسسه علاوه بر مقطع سطح2 و رشته تفسیر در سطح3 در سال جدید، مجوز پذیرش دو رشته مشاوره و کلام را نیز داراست که در حال حاضر رشته تفسیر و مشاوره دائر می‌باشد.

گفتني است در اين مراسم آقای دکتر بنکداری به نمایندگی از اعضای هیئت امنا مدرسه علمیه، با اشاره به آیه ۱۰۴ سوره آل عمران گفت: گروهي باید در علم قوی شوند و سپس عمل صالح داشته باشند. هرگاه علم، صالح شد، عمل هم صالح می‌شود و عالم صالح مردم را به حفظ معرفت و فرهنگ دینی دعوت می‌کند.

وی تبليغ دين را يكي از مسائل اساسي در حيات اجتماعي دانست و افزود: تبليغ به دوره خاصي از زمان منحصر نيست و يكي از وظایف مقدس و مهم انبیا، علما، متفکران و مصلحان است و من خدا را شاكرم كه در خدمت عزیزانی هستم که هدف و اشتغال آنها، تعالی بخشیدن به جامعه است.

آقای بنکداری، به نمایندگی از اعضا هیئت امنا از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه خانم محمدی در پیشبرد اهداف مدرسه علمیه امام خامنه‌ای قدردانی و تشکر كرد و براي خانم قاسمي نيز آرزوي توفيق داشت.

برچسب‌ها