برگزاری آئین طلیعه حضور در موسسه آموزش عالی حوزوی امام خامنه‌ای کرمانشاه
305107

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، آئین طلیعه حضور، ویژه طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و موسسه آموزش عالی حوزوی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) کرمانشاه به صورت مشترک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین گودرزی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در مراسم طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ مدرسه علمیه امام خمینی(رحمت الله علیه) و موسسه آموزش عالی حوزوی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) که به صورت مشترک برگزار شد، در سخنانی به عظمت و جایگاه علم و علم آموزی پرداخت و با اشاره به مفهوم آیه نفر گفت: عده‌ای باید برای متخصص شدن در علوم دینی اگر لازم باشد مهاجرت کنند علم بیاموزند و به سوی قوم خود بازگردند.

وی افزود: کسب آمادگی و یادگیری لوازم تبلیغ جزو ضروریات این امر است، مبلغ باید مهذب باشد و سپس در جمع مردم حضور پیدا کند و به مشکلات مردم رسیدگی کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه تصریح کرد: هدف از برگزاری این مراسم، تقویت انگیزه در طلاب جدید الورود، آشنایی با مقدمات طلبگی و آشنایی با رسالت بانوان نقش آفرین و ترویج ارزش‌های اسلامی است.

در این مراسم، خانم دولتیاری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ضمن خیرمقدم و تبریک به طلاب جدیدالورود خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و دین، نعمتی بزرگی است و باید شکرگزار این نعمت بود. شما راهی را انتخاب کرده‌اید که پیامبران الهی در آن قدم گذاشتند.

خانم قاسمی، مدیر موسسه آموزش عالی امام خامنه ای کرمانشاه نیز ضمن خوشامدگویی به طلاب جدیدالورود، اظهار داشت: با همه سفارش ها درباره علم، معرفت یافتن به نفس، مقدم بر آن است و خالص کردن نیت ها سرآغاز معرفت به نفس است.

برچسب‌ها