ملت ما اهرم‌های فشار دشمن را کُند و نابود می‌کند
305852

کارشناسی مذهبی، با اشاره به بی اثرشد توطئه های دشمنان در فتنه های 88 و دیگر مواقع، گفت: انقلاب اسلامی امروز از مرحله جنگ اقتصادی و تحریم هم در حال عبور است و ملت ما اهرم‌های فشار دشمن را دارد کُند و نابود می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به مناسبت دهه آخر ماه صفر، نشست جهاد تبیین، با حضور بانوان طلبه طرح امین و نسیم رحمت و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد، در دفتر امام جمعه شازند استان مرکزی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد در این نشست بیان کرد: یکی از رسالت های حضرت زینب سلام الله علیها جهاد تبیین بود که در طول سفر اسارت این رسالت را انجام دادند.

کارشناس مذهبی تصریح کرد: اگر حضرت زینب سلام الله علیها مظلومیت امام حسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان را تبیین نکرده بود، واقعه عظیم کربلا پنهان می ماند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد، با اشاره به اتفاقات اخیر بیان کرد: انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸، نرم‌افزار انقلاب مخملی را شکست و امروز از مرحله جنگ اقتصادی و تحریم هم در حال عبور است. یعنی ملت ما و انقلاب ما ابزارها و اهرم‌های فشار دشمن را دارد کُند و نابود می‌کند و از کار می‌اندازد، به‌طوری که سران غرب، نمی‌توانند با کشورهای دیگر هم این گونه برخورد کنند.

وی در پایان گفت: هدف فتنه‌ی اخیر، ایران نیست بلکه ایران یک آدرس انحرافی است.

برچسب‌ها