همایش طلیعه حضور برای طلاب جدیدالورود مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد
306502

مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهار محال و بختیاری، آیین طلیعه‌ حضور، ویژه طلاب جدید الورود هفت مدرسه علمیه خواهران این استان را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به همت معاونت تبلیغ و فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان چهار محال و بختیاری، آیین طلیعه ی حضور ویژه طلاب جدید الورود هفت مدرسه علمیه این استان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برگزار شد.

معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از برگزاری این همایش، تبیین جایگاه و هویت طلبگی، تقویت انگیزه، مهارت افزایی آداب فردی و اجتماعی، سبک زندگی اسلامی و مدیریت زمان است.

این همایش، همزمان با ایام ماه مبارک ربیع الاول و در سالن بلاغ سازمان تبلیغات اسلامی شهرکرد، با حضور ۱۱۸ نفر از طلاب جدیدالورود، به همراه مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، ضمن خوش آمدگویی به طلاب، به  اهمیت و ضرورت علم و اخلاق در حوزه اشاره کرد.

در این همایش حجت الاسلام و المسلمین قائمی جایگاه، هویت، شئون و وظایف طلبگی را برای طلاب شرح داد و به بیان چیستی، چرایی و چگونگی طلبگی پرداخت و بیان داشت: بر روی این زمین خاکی، راه و مرامی بهتر از طلبگی و لذتی بالاتر از لذت طلبگی وجود ندارد.

در ادامه کارگاه های تربیتی توسط استاد و مشاور "حجت الاسلام و المسلمین آقای رفیعی" با عنوان "مدیریت ذهن و زمان "،"مهارت افزایی آداب فردی و اجتماعی" و" سبک زندگی و کنترل خشم " برگزارشد.

قرائت میثاق نامه طلاب و اهداء هدایا به طلاب، پایان بخش این مراسم بود.

برچسب‌ها