بررسی جوانب همکاری حوزه علمیه خواهران استان قم با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان
306697

در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، جوانب همکاری حوزه علمیه خواهران استان قم با این اداره کل بررسی و توافقاتی حاصل شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیر و معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم، با مدیران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری با هدف بررسی جوانب همکاری، نشستی را برگزار کردند.

این جلسه که در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شد، با حضور نماینده ولی فقیه، رئیس حراست و مسئول روابط عمومیِ این مجموعه و نیز با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم به همراه معاونان اداری مالی، پژوهش، فرهنگی و رئیس اداره ساماندهی مدیریت استان صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی، نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی استان قم، با اشاره به سخن رهبر انقلاب که می فرمایند: فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل گردد؛ بیان داشت: به منظور تحقق فرمایش مقام معظم رهبری، باید از افراد تأثیر گذار در جامعه از جمله ظرفیت حوزه های علمیه استفاده کرد. 

وی تاکید کرد: انعقاد تفاهم نامه به منظور تعاملات بیشتر در سطح استانی و بکارگیری مبلغان برای ارتقاء سطح آگاهی مردم از انفال، منابع طبیعی، راه‌های مبارزه با بیابان زدایی، گرد و غبار و سیلاب در اولویت ماست.

در ادامه سایر مدیران اداره کل منابع طبیعی و معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم، ضمن ارائه نقطه نظرات خود، جهت همکاری همه‌جانبه با منابع طبیعی اعلام آمادگی کردند.

برگزاری همایش و فراهم آوردن موقعیت برای بازدید مبلغان از منابع طبیعی، از جمله عناوینی بود که برای آغاز تعامل این دو نهاد مطرح شد.

برچسب‌ها