بانوی تازه مسلمان صربستانی با مذهب تشیع آشنا شد

بانوی تازه مسلمان شده صربستانی به منظور تکمیل تحقیقات خود پیرامون مذهب تشیع به حرم مطهر بانوی کرامت مشرف و در اداره امور بین الملل به سوالات وی پاسخ داده شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، بانوی تازه مسلمان شده صربستانی با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت با مبانی اعتقادی تفکر شیعی آشنا شد.

این بانوی صربستانی که یک سال قبل به دین اسلام گرویده بود به دنبال آشنایی با یکی از شهروندان ایرانی به مذهب تشیع تمایل یافت و با راهنمایی وی به حرم مطهر بانوی کرامت مشرف شد تا تحقیقات خود را پیرامون مذهب تشیع ادامه دهد.

گفتنی است، حجت الاسلام سید مختار حسینی کارشناس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت طی یک جلسه ۳ ساعته به سوالات این بانوی تازه مسلمان پیرامون مسائل اعتقادی، تاریخی و احکام مانند حجاب و حقوق زنان و همچنین مسائل سیاسی راجع به ایران و حکومت اسلامی پاسخ داد.

کارشناس حرم مطهر از ابراز خوشحالی این بانوی تازه مسلمان از یافتن پاسخ های خود خبر داد و گفت: ایشان از اینکه در محضر حضرت معصومه سلام الله علیها بود، مدام اشک شوق از چشمانش جاری بود و علاقه داشت چیزهای تازه‌ای از اسلام بیاموزد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha