انتظار مادر ۴ شهید از مسئولان | به فکر انقلاب و مردم باشید

مادر شهیدان محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش می گوید: گرچه فرزندانم هر کدام برایم بسیار عزیز بودند ولی خوشحالم که به خاطر حفظ دین اسلام چهار فرزندم شهید شدند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم کبری حسین زاده مادر شهیدان بارفروش در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا که به مناسبت سالروز حضرت وفات ام البنین(س) و سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در شورای اسلامی شهر کاشان برگزار شد، اظهار داشت: سیره شهدا را باید سر مشق زندگی خود قراردهیم.

مادر شهیدان محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش با بیان اینکه با عنایت خدای مهربان صاحب هشت پسر و چهار دختر شدیم که چهار پسرم در راه اسلام و میهن شهید شدند، گفت: محسن از پیش از سال ۵۷ فعالیت انقلابی داشت و با شروع جنگ تحمیلی راهی جبهه شد و در عملیات کربلای ۵ و جریان فتح شلمچه در ۲۳ سالگی به شهادت رسید. جواد هم از همان دوره جوانی همراه برادرش بود و بارها به جبهه رفت تا اینکه ۳۳ روز پس از شهادت محسن او هم در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

علی اصغر پسر دیگرم که فقط ۱۵ سال داشت، گفت «می‌خواهم به جبهه بروم»، گفتم کمی صبر کن بعد برو قبول نکرد. بالاخره با دستکاری در شناسنامه‌اش عازم جبهه شد و کمی بعد در جریان تک دشمن در منطقه فاو به شهادت رسید. محمدرضا پسر دیگرم که در عملیات محرم یک دست و یک پایش را تقدیم انقلاب و کشور کرده بود، سال ۷۶ در حالی که جانباز ۷۵ درصد بود و ۲۹ سال داشت و تمام اعضای بدنش را برای دین اسلام داد، حین مأموریت به شهادت رسید.

وی خطاب به مسئولان گفت: مسئولانی که سرکار دولتی هستید از دقیقه ها و ثانیه های عمرتان در خدمت به اسلام، مردم و پشتیبانی از ولی فقیه غافل نشوید.

مادر شهیدان محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش تصریح کرد: گرچه فرزندانم هر کدام برایم بسیار عزیز بودند ولی خوشحالم که به خاطر حفظ دین اسلام چهار فرزندم شهید شدند.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری دوران دفاع مقدس تاکید کرد و از مسئولان خواست ضمن دفاع از ولایت فقیه و نظام، به فکر مردم به ویژه خانواده های محروم باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha