جشنواره گفتمان خدمت تنها گوشه ای از خدمات طلاب برای مردم است

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: جشنواره گفتمان خدمت تنها گوشه ای از خدمات طلاب برای مردم است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در اختتامیه جشنواره گفتمان خدمت، در جمع مدعوین، حوزه های علمیه خواهران و برادران، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری استان که در محل نمایشگاه ارشاد در ساری برگزار شد، بیان کرد: نهاد هایی که نماد خدمت و اخلاص هستند مثل کمیته حضرت امام، مدیرت های حوزه علمیه خواهران و برادران، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد نخبگان جهادی، و دیگر دست اندرکاران، مایه خوشحالی هستند.

وی ادامه داد: غرفه هایی که تشکیل شد، نشان دهنده خلاقیت و ابتکار در فعالیت های جهادی و فرهنگی است و قطعا مازندران این ظرفیت دارد؛ چرا که مشت نشانه خروار است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی افزود: این غرفه ها و این جمع برای ما مایه خوشحالی و سربلندی است؛ هم از نظر خروجی که خدمات فرهنگی و جهادی به مردم شریف و ولایتمدار می دهند و هم در ایام مصائب و ابتلائات و ایام دیگر در کنار آنها حضور دارند.

وی تاکید کرد: نفس فعالیت در این زمینه ها و بروز و ظهور استعداد جوانان برای ما مهم است و مجموعه ها در کانون های فرهنگی، گروه های جهادی و حوزه های علمیه نشان دادند ظرفیت دارند و مهم تر از همه اینکه علاقه به این کار در میان نسل جوان بسیار بالاست و اراده و عزم آن موجود است؛ بیحالی و کسالت نیست، عزم و اراده و شوق است، تا اراده ای نباشد سعادتی هم نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه افزود: در این جشنواره تنها بخشی از توانمندی و خدمات این عزیزان به نمایش در آمد که برای جامعه ما مجهول است و مردم نمیدانند که این گروه ها چه حجم عظیمی از خدمات را در زمان های گوناگون ارائه می دهند و چه استعداد هایی در آنها نهفته است؛ پس جهاد تبیین در این زمینه هم یک ضرورت است و ریا محمود و واجب است؛ امید واریم سرآغازی برای تداوم این راه، اتصال مجموعه های گوناگون به یکدیگر و تقویت خدمات با تعامل این ارگان ها با یکدیگر باشد.

وی بیان کرد: مردم باید بدانند جوان های فداکاری که در خطرناک ترین شرایط مانند کرونا و در خطرناک ترین اماکن مانند بیمارستان ها رفتند و خدمات ارائه دادند، اما فضای تبلیغاتی سنگین دشمن شرایط را طوری دیگر نشان می دهند اما باطل رفتنی و حق دیدنی و ماندگار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha