همایش ملی "جهاد تبیین" اسفندماه در مازندران برگزار می شود

دبیر اجرایی همایش ملی جهاد تبیین گفت: همایش ملی جهاد تبیین با درجه علمی Isc در 13 اسفندماه سال 1401 در مازندران برگزارمی شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید مطهری، دبیر اجرایی همایش ملی جهاد تبیین، در گفتگو با خبرنگار حوزه اظهار کرد: این همایش ملی و علمی، از سوی مدرسه علمیه خواهران امام حسین(علیه السلام) چالوس و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و محوریت فرمانداری این شهر برگزار می شود. 

وی ضمن اشاره به درجه علمی Isc این همایش تشریح کرد: فراخوان این مقالات در چهار محور "مفهوم جهاد تبیین"؛ "جهاد تبیین و چیستی و چرایی"؛ "جهاد تبیین و نقش آفرینان"؛ "جهاد تبیین و عرصه ها و دانش بنیان"؛ که با اهداف روشن شدن موضوع جهاد تبیین، استفاده از منابع تولید شده و پایه ریزی برای تحقیقات بعدی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری با اشاره به شرکت کنندگان در فراخوان این همایش تصریح کرد: علاقه مندان به امر پژوهش، از هر صنف و قشری، بدون محدودیت سنی در سراسر کشور می توانند در این فراخوان شرکت و جهت ثبت نام و ارسال مقالات خود به سایت این همایش به آدرس http//www.tbc1401.ir مراجعه نمایند.

وی افزود: تاریخ ارسال آثار 5 بهمن ماه 1401، اعلام نتایج داوری مقالات 20بهمن 1401 و زمان برگزاری همایش 13 اسفند ماه 1401 است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری، بر فوری بودن فریضه جهاد تبیین خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه خواهران امام حسین(علیه السلام) چالوس، با پیشنهاد برگزاری همایش ملی جهاد تبیین و فراخوان مقالات به ندای مقان معظم رهبری لبیک گفت؛ امید داریم که محققان سراسر کشور با شرکت در این فراخوان و ارسال پژوهش های خود، به رونق این همایش بیفزایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha