پویش ملی کتابخوانی با محوریت کتاب «شهاب دین» برگزار می‌شود

پویش ملی کتابخوانی با محوریت کتاب «شهاب دین» زندگی داستانی آیت الله العظمی سید شهاب الدین مرعشی نجفی(ره) به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با همکاری مرکز نشر هاجر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، پویش ملی کتابخوانی با محوریت کتاب ارزشمند «شهاب دین» براساس زندگی و خاطرات حضرت آیت الله شهاب‌الدین مرعشی نجفی توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با همکاری مرکز نشر هاجر حوزه های علمیه خواهران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و انتشارات شهید کاظمی برگزار می شود.

این پویش ملی در دو قالب سؤالات چهارگزینه ای و ویدیو معرفی کتاب از ۱ بهمن تا ۳۰ اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد؛ ضمنا ویدئوی ارسالی باید به صورت افقی (با کادر ۱۶:۹) و در مدت زمان حداکثر ۱۱۰ و حداقل ۶۰ ثانیه و در حجم حداکثر ۵۰ مگابایت ضبط شده و در ابتدای آن نام و نام خانوادگی شرکت کننده بیان شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می توانند به سامانه مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir مراجعه کنند.

پویش ملی کتابخوانی شهاب دین، ۱۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی خواهد داشت که با انتخاب هیأت داوران به برگزیدگان اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب به کتابخانه‌های عمومی و کتاب‌فروشی‌های معتبر مراجعه کرده و یا از طریق وبسایت مرکز نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir/ اقدام به خریداری کتاب نمایند.

گفتنی است که کتاب «شهاب دین» به‌ قلم زهرا باقری در ۲۱۶ صفحه و از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شده‌ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha