برخلاف همه تحلیل‌های غرض‌ورزانه، آینده این انقلاب کاملا روشن است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گیلان بین داشت: برخلاف همه تحلیل‌های غرض‌ورزانه بنگاه‌های سخن‌پراکن دشمنان، آینده این انقلاب کاملا روشن و در حال حرکت به‌سمت نقطه‌ای است که دشمنی ها در حرکت انقلابی آن تأثیر نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه‌های علمیه خواهران، متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گیلان که به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر شد، به این شرح است:

بِسم‌ِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ
 
دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است. "امام خامنه‌ای مدظله‌العالی"

انقلاب اسلامی وعده محقق الهی مبنی بر خلافت مستضعفین است؛ مردم مومن و مظلوم ایران با توکل بر خداوند منّان و رهبری بی‌نظیر حکیمی متاله، نهال مبارکی را غرس نمودند که امروز بعد از ۴۴ سال تبدیل به درخت تنومند و آسیب‌ناپذیر گردیده‌است؛ دشمنی‌های بی‌حد و مرز شیاطین بین‌المللی و دست‌نشاندگان خارجی و داخلی آن‌ها نیز در طول این مدت با استقامت تحسین‌برانگیز مردم، راه به جایی نبرده و ملت بی‌نظیر و تاریخ‌ساز ایران، با آگاهی کامل و اراده پولادین  هر تهدیدی که بدان روی آورده را به فرصتی مغتنم برای رشد و پیشرفت بیشتر تبدیل کرده است.

ناگفته پیداست در کنار امداد الهی و ایثار مردم، نقش بی‌بدیل رهبر فرزانه انقلاب در هدایت این کشتی در دل طوفان ضلالت و جهالت، غیرقابل انکار است. خلاف همه تحلیل‌های دستوری، ساختگی و غرض‌ورزانه سرویس‌های جاسوسی و بنگاه‌های سخن‌پراکن آنها، آینده این انقلاب به‌زعم همه اندیشمندان منصف دنیا، کاملا روشن و به لطف الهی در حال حرکت به‌سمت نقطه‌ای است که دشمنی هیچ دشمن زبونی در حرکت انقلابی آن تأثیر نخواهد داشت.

بدون تردید برای نیل به این مهم و نیز شتاب بیش‌تر در رسیدن به اهداف مبارک نظام اسلامی، نیازمند حمایت همه‌جانبه مردم هستیم؛ از این‌رو از همه اقشار به‌ویژه حوزویان و علی‌الخصوص طلاب خواهر درخواست می‌گردد که با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای حفظه‌الله و ناامیدسازی بدخواهان، دین خود نسبت به شهدای راه حق و حقیقت را ادا نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha