بررسی "آسیب‌های تهدید کننده انقلاب و وظیفه ما"

نشست بصیرتی، فرهنگی با موضوع «آسیب‌های تهدید کننده انقلاب و وظیفه ما» با حضور استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم، در موسسه آموزش عالی ریحانة النبی(س) اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اراک/ نشست بصیرتی- فرهنگی با موضوع «آسیب‌های تهدید کننده انقلاب و وظیفه ما» با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا آل بویه استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم، در موسسه آموزش عالی ریحانة النبی(س) اراک برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین آل بویه به آسیب‌هایی که انقلاب اسلامی ایران را مورد تهدید قرار می‌دهد پرداخت و اظهار داشت: شناخت آسیب‌ها و آفت‌هایی که انقلاب اسلامی ایران را تهدید می‌کنند، نخستین و اساسی‌ترین قدم در عرصه جلوگیری از پیدایش و رشد آسیب‌ها است.

وی گفت: از جمله مواردی که انقلاب اسلامی را مورد تهدید قرار می‌دهد، ناامیدی از آینده، آگاه نبودن نسل‌های فعلی از انقلاب و بی‌تفاوتی مردم در قبال حفظ انقلاب می‌باشد.

استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی روحانیت در این عرصه در ابتدا شناساندن اسلام حقیقی و ناب محمدی(ص) به مردم و سپس جلوگیری از رسوخ فرصت طلبان به ارکان انقلاب و نظام می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha