دهمین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری دهمین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه علمیه خواهران، همزمان با برگزاری دهمین المپیاد علمی مرحله‌ استانی در سراسر کشور، این المپیاد در مقاطع سطح دو و سه، در مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

خانم شاهقلی، معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، ضمن اشاره به رقابت علمی طلاب مدارس علمیه سطح دو در ۴ گرایش  و طلاب سطح سه در ۳ گرایش در استان، گفت: این رقابت در شهرستان های لردگان، بروجن، فارسان و شلمزار به صورت مستقل و در مرکز استان با حضور طلاب ۳ مدرسه برگزار گردید.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان ادامه داد: با هدف نظارت دقیق و نظام مند بر فرآیند مسابقه‌ علمی، اعزام ناظر به کلیه مراکز آزمون در استان صورت پذیرفت.

وی افزود: طلاب با کسب حداقل ۷۰ امتیاز در این مرحله، توفیق سفر زیارتی مشهد مقدس به مدت چهار روز را خواهند داشت و به مرحله کشوری راه می یابند و در صورت کسب رتبه در مرحله کشوری، علاوه بر دریافت جوایز برگزیدگان کشوری، هدیه سفر به کربلای معلی را از مدیر حوزه علمیه خواهران استان، دریافت خواهند نمود.

دهمین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha