تشکیل ۳۵۰ کانون فرهنگی نورالثقلین در مدارس علمیه خواهران  سراسر کشور

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران تشکیل ۳۵۰ کانون نورالثقلین در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور را اتفاقی بزرگ خواند و گفت: کانون های فرهنگی نورالثقلین با هدف احیای معرفت نورانی ثقلین تشکیل شده و فعالیتهای آموزشی تبلیغی با محوریت قرآن را در دو بخش داخل مدارس و خارج از مدارس ساماندهی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین آرش رجبی در آیین سومین هم اندیشی دانش آموختگان سراسر کشور و معاونین فرهنگی استان‌ها که در سالن شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت کنش‌گری خواهران حوزوی اظهار داشت: امیدواریم این هم اندیشی نقطه عطفی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سراسر کشور باشد.

وی تشکیل ۳۵۰ کانون نورالثقلین در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور را اتفاقی بزرگ خواند و افزود: کانون های فرهنگی نورالثقلین با هدف احیایی معرفت نورانی ثقلین تشکیل شده و فعالیتهای آموزشی تبلیغی با محوریت قرآن کریم را در دو بخش داخل مدارس و خارج از مدارس ساماندهی می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران از ابلاغ آیین نامه و شاخص‌های کانونهای نورالثقلین خبر داد و گفت: با توجه به ابلاغ آیین نامه و شاخص‌ها به استانها ارزیابی‌های اولیه در کانونها انجام شده و امسال نیز مانند سال گذشته از ۴ رتبه برتر کانونهای نورالثقلین تجلیل می‌شود.

وی تعداد کانون های برتر را در مجموع ۶ کانون اعلام و تصریح کرد: در رتبه سوم از سه کانون برتر نام برده می‌شود و به صورت مشترک تقدیر خواهند شد و این نشان از فعالیت و رشد و بلوغ این کانون‌ها در سراسر کشور دارد و امیدواریم در سالهای آینده کانونهای بیشتری حائز امتیاز برتر شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی ضمن تشکر از تلاش مشاوران در مدارس یادآور شد: با توجه به میزان نقشی که مشاوران مدارس در فعالیتهای فرهنگی دارند از مشاوران نیز تقدیر شده و به زودی طرح ساماندهی مشاوران مدارس در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی از تصویب آیین نامه ساماندهی مشاوران مدارس نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی فرایند ابلاغ آیین نامه ساماندهی مشاوران به مدارس آغاز میشود و از مهرماه سال آینده مشاوران جدید و ساماندهی شده و آموزش دیده در مدارس مستقر خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha