تفاهم نامه حوزه علمیه خواهران و آموزش و پرورش استان مرکزی بررسی شد

اجرای تفاهم نامه مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور با نهضت سواد آموزی در اراک بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران ، پیش از ظهر امروز جلسه ای با حضور خانم وکیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، علی اکبر جیریایی رئیس اداره سوادآموزی استان، احمد بدخشان کارشناس ارزشیابی تحصیلی و خانم امانی معاون فرهنگی -تبلیغی حوزه خواهران استان با هدف بررسی نحوه اجرای تفاهم نامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور با آموزش و پرورش(سازمان نهضت سوادآموزی) برگزار شد.

در این جلسه خانم وکیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی بیان کرد: تعامل حوزه علمیه خواهران با آموزش و پرورش در سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است و در حال حاضر هم آمادگی هر نوع همکاری با آموزش و پرورش و سازمان نهضت سواد آموزی می باشیم .

علی اکبر جیریایی رئیس اداره سوادآموزی استان مرکزی هم عنوان کرد: مردم فکر می کنند که دوران بیسوادی به پایان رسیده است اما اینگونه نیست بلکه ما در ابتدا باید ورودی های بیسوادی را ببندیم .

وی تصریح کرد: تعداد ۳۰۰ نفر در استان مرکزی بیسواد هستند که سن آن ها بین ۱۰ تا ۴۹ سال می باشد .

جیریایی اظهار کرد: ما به دنبال فراهم کردن زمینه سرانجام بخشی بیسوادی و ایجاد تثبیت و توسعه مهارت های سواد بیسوادان و کم سوادان هستیم و در این امر طلاب حوزه علمیه خواهران می توانند یاریگر ما در زمینه های مهارت های زندگی و مهارت های فرهنگی باشند .

در پایان درباره نحوه اجرای تفاهم نامه تصمیماتی اتخاذ شد.

تفاهم نامه حوزه علمیه خواهران و آموزش و پرورش استان مرکزی بررسی شد

تفاهم نامه حوزه علمیه خواهران و آموزش و پرورش استان مرکزی بررسی شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha