جامعه، نیازمند پشتوانه علمی در مباحث دینی و اعتقادی است

استاد برتر کشوری در آزمون ضمن خدمت اساتید مدارس علمیه خواهران گفت: امروزه جامعه اسلامی بیش از پیش نیازمند پشتوانه علمی در مباحث دینی و اعتقادی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم معصومه کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت علمی با هدف ارتقای علمی و توانمندسازی استادان، امری بدیهی است چرا که محافل علمی به‌طور ذاتی پیشرفت‌زا می‌باشند.

وی افزود: دوره‌های ضمن خدمت به خاطر اینکه دارای مباحث علمی و محتوای عالی بوده و توسط متخصصان و مؤلفان کتاب‌های درسی ارائه می‌شود تأثیرات علمی و اخلاقی فراوانی دارد و در ارتقای علمی و توانمندسازی استادان و انتقال مباحث علمی به خواهران طلبه بسیار سودمند و کارآمد است.

استاد برتر کشوری تصریح کرد: خواهران طالب علوم دینی، الگوی اخلاقی هستند و استادان حوزه با تقویت بنیه علمی طلاب، این تقارن علم و اخلاق را عینیت می‌بخشند چرا که امروزه جامعه اسلامی بیش از پیش نیازمند پشتوانه علمی در مباحث دینی و اعتقادی است.

خانم کریمی خاطرنشان کرد: به فضل الهی دوره‌های ضمن خدمت سبب تعامل علمی استادان حوزوی با مؤلفان کتاب‌ها شده و انتقال این تعامل‌ها به طلاب و دانش‌پژوهان به تأثیر فراگیری مباحث علمی و دینی افزوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha