دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با مدیر این نهاد حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار طرفین فعالیت ها و برنامه های مدارس علمیه خواهران در استان خوزستان را مورد بررسی قرار دادند و قرار شد با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برخی از مشکلات و نیازهای مدارس علمیه مرتفع  و حضور بانوان در عرصه های اجتماعی بیش از پیش رونق بگیرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق جدیدی رقم خورد و حوزه های علمیه خواهران از انزوا خارج شدند به طوری که فعالیت های حوزه های علمیه خواهران بیشتر و بهتر دیده شد و امروز جا دارد شاهد حضور پررنگ تر طلاب خواهر در عرصه های اجتماعی و فرهنگی و تبلیغی باشیم و این مسئله نیازمند تقویت و راهبری است.

وی با تأکید بر حضور خواهران در مجامع علمی، پژوهشی، فرهنگی و دینی، افزود: حضور خواهران طلبه در مساجد و برنامه های دینی یکی از ضروریات است تا حلقه های معرفتی در حوزه های مختلف به ویژه حوزه زن و خانواده تشکیل و تقویت شود و ما در استان خوزستان آماده همکاری در این عرصه هستیم و از فعالیت بیش از پیش خواهران استقبال می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل نیز در این دیدار بیان داشت: حوزه های علمیه خواهران آماده همکاری در تمامی عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و دینی است و تلاش می‌کنیم تسهیل کننده فعالیت های اجتماعی طلاب خواهر در کل کشور به ویژه استان خوزستان باشیم و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha