کد خبر: 130043
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
جهاد تبیین مختص به قشر خاصی نیست

ریاست شورای سیاستگذاری علمی همایش ملی راه کارهای مقابله با جریان تحریف گفت: جهاد تبیین به روشنگری مردم کمک می کند، این جهاد مختص به قشر خاصی نیست بلکه به آحاد جامعه تعلق دارد و همه افراد باید به این جهاد بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام محمدمهدی باباپور گل افشانی در همایش ملی جهاد تبیین با موضوع راه کارهای مقابله با جریان تحریف، در بین جمعی از مدیران، محققان، پژوهشگران، دانشگاهیان، مسئولین و آحاد مردم اظهار کرد: مقام معظم رهبری مسئله جهاد تبیین را در اردیبهشت ۹۵ در ادبیات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی  وارد، و در آذر ۱۴۰۰ باز تولید و تشریح نمودند.

وی افزود: جهاد تبیین ریشه قرآنی، روایی و از همه مهمتر دینی دارد، و در مقابل خط انحرافی است که در تاریخ ایجاد شده، تحریف تاریخ، مقوله ای است که شبکه های معاند اینترنشنال و بی بی سی آغاز کردند و به خورد جوانان ما می دهند همچنین جهاد تبیین به روشنگری مردم کمک می کند، این جهاد مختص به قشر خاصی نیست بلکه به آحاد جامعه تعلق دارد و همه ی افراد باید به این جهاد بپردازند.

در ادامه حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه شهرستان چالوس و ریاست شورای سیاست برگزاری همایش بیان کرد: با جریان تحریف، امیرالمومنین(علیه السلام) 25 سال خانه نشین شدند، با تحریف ۳۰ هزار نفر در جریان عاشورا در مقابل امام حسین(علیه السلام) جمع شدند، لذا این جریان بسیار خطرناک است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: با توجه به اهمیت جهاد تبیین طی تاکید مقام رهبری، این جهاد نه عده می خواهد و نه عُده، بلکه زبان، کلام و بیان کفایت میکند.

وی افزود: بر انجام این فریضه در بین مردم به خصوص جوانان تاکید می کنم و آرزوی راهکارهای مناسب برای انجام هر چه بهتر این فریضه در این همایش را دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha