تجربیات اساتید حوزه های خواهران با یکدیگر اشتراک گذاری می شود

حجت الاسلام و المسلمین نجم گفت: بنا داریم تجربیات اساتید حوزه های خواهران را با یکدیگر با تعامل و هم افزایی به اشتراک بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، صبح امروز در دومین گردهمایی اساتید حوزه علمیه خواهران استان سمنان، در مجتمع آموزشی - تفریحی شهید کلاهدوز با تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: اهمیت پاسداشت مقام استاد و معلم بر کسی پوشیده است و ما نیز وظیفه داریم به میزان توان خود از مقام ارزشمند استاد و معلم قدردانی کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: برگزاری نشست های گردهمایی اساتید سبب این می شود که مودت و محبت در میان خانواده حوزه علمیه در سطح استان افزایش یابد و بنا داریم با برگزاری چنین جلساتی و گعده اساتید با همدیگر و کسب تجربه از یکدیگر تجربیات اساتید حوزه های خواهران را با یکدیگر با تعامل و هم افزایی به اشتراک بگذاریم.

وی افزود: در تلاش هستیم که سالی یک بار چنین جلسه ای را برگزار کنیم تا به رشد و تقویت وضعیت حوزه های خواهران استان کمک کند.

وی با اشاره به روایت پیامبر اکرم(ص) در خصوص ثواب یاد دادن یک «بسم الله الرحمن الرحیم» به کودک و ثواب آن برای استاد و کودک خاطرنشان کرد: پیامبراکرم(ص) فرمودند که «وقتی معلم به کودک بگوید: بگو "بسم اللّه الرحمن الرحیم" و کودک آن را تکرار کند، خداوند برای کودک و پدر و مادرش و معلم، برائت از آتش در نظر خواهد گرفت.» و اساتید و معلمین بهترین از این کار، کار بهتری پیدا نمی کنند، زیرا این کار انبیاست و هدایت جامعه را به دنبال دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha