فراخوان «تجربه‌نگاری» ویژه اساتید، مبلغان، مشاوران، کنشگران تعلیم و تربیت و طلاب سطح ۳ و ۴

فراخوان «تجربه‌نگاری» ویژه اساتید، مبلغان، مشاوران، کنشگران تعلیم و تربیت و طلاب سطح ۳ و ۴ از سوی دبیرخانه همایش بین‌المللی خانواده مقاوم اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، دبیرخانه همایش بین‌المللی خانواده مقاوم؛ چالش‌های اخلاقی در جهان متحول با مشارکت انجمن علمی زن و خانواده، فراخوان «تجربه‌نگاری» ویژه اساتید، مبلغان، مشاوران، کنشگران تعلیم و تربیت و طلاب سطح ۳ و ۴ را اعلام کرد.

«تجربه‌نگاری پدران، مادران، همسران و فرزندان موفق از غلبه بر چالش‌های اخلاقی و خانوادگی»، «تجربه‌نگاری مبلغان موفق از غلبه بر چالش‌ها و آسیب‌های اخلاقی»، «تجربه‌نگاری کنشگران عرصه تربیت از مواجهه با چالش‌ها و تهدیدهای تربیتی»، «تجربه‌نگاری مساجد و هیئت‌های مذهبی از چگونگی مواجهه با چالش‌های اخلاقی و خانوادگی»، «تجربه‌نگاری گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مرتبط با خانواده از مواجهه با چالش‌ها و تهدیدهای خانوادگی و اخلاقی» و «تجربه‌نگاری مشاوران و مددکاران فرهنگی و اجتماعی از مواجهه موثر با افراد آسیب‌پذیر» از محورهای این فراخوان هستند.

علاقه‌مندان تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ فرصت دارند تا آثار خود را از طریق پایگاه اینترنتی  https://resistantfamily.wfrc.ac.ir/ به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

شایان ذکر است، بنابر اعلام دبیرخانه همایش، از آثار برتر تقدیر به ‌عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha