دشمن خوراک فکری ما را مسموم می کند تا ذهن‌ها دچار خطا شود

کارشناس مذهبی گفت: خوراک فکری دشمن، خوراکی مسموم است که در نتیجه ذهن در انتخاب‌های خود دچار خطا می شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه های علمیه خواهران، حکیمه عبایی، کارشناس مذهبی،  در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری اظهار کرد: اعمال، رفتار و انتخاب‌ها، ریشه در تفکر انسان دارد و ذهن آدمی برای انتخاب های خود، دلایل و پیش فرض‌هایی دارد.

وی افزود: گرچه انسان در رفتار و کردار و حتی خوراک خود، اراده ی انتخاب آگاهانه دارد، ولی در نهایت همان ضمیر ناخودآگاه است که منجر به انتخاب می‌شود.

وی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: ذهن انسان همچون مزرعه ای حاصلخیز است که هرچه در آن کاشته شود به سرعت رشد می کند، بنابراین شایسته است برای مدیریت ذهن، مراقب ورودی های آن باشیم چراکه در نتیجه آن، موثر خواهد بود.

کارشناس مذهبی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان کرد: گوش، چشم و قلب ورودی های ذهن انسان است که نسبت به آنچه از این ورودی ها به ذهن متبادر می‌شود مسئول است.

وی همچنین تاکید کرد: دختران عصر ما، باید هوشیارانه مراقب خوراک مسموم فکری که دشمن از طریق این ورودی ها در اختیار آن‌ها می‌گذارد، باشند تا در نتیجه آن ذهن در انتخاب های خود دچار خطا نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امداد گرفتن از خداوند و توسل به معصومین(علیهم السلام) به پیروی از ولایت، راه‌های در امان ماندن از این انتخاب های اشتباه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha