تربیت نسل حسینی لازمه تحقق نهضت مهدوی است

مدیر مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) نمین با اشاره به اهمیت تربیت نسل حسینی برای تحقق نهضت مهدوی، گفت: یکی از ملزومات جامعه اسلامی، پرورش فرزندانی پاک به‌ دست مادران زینبی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حمیده فتحیان در همایش شیرخوارگان حسینی که در مسجد جامع شهرستان نمین برگزار شد، با اشاره به اهمیت تربیت نسل حسینی برای تحقق نهضت مهدوی، بیان داشت: یکی از ملزومات تحقق جامعه اسلامی، پرورش فرزندانی پاک و صالح به دست مادران زینبی است.
وی گفت: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی اقتدار و صلابت امت بزرگ اسلام در مقابل جبهه کفر و استکبار است که از هر راهی به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند بنابراین این گردهمایی خار چشم دشمنان و ترویج فرهنگ تربیت حسینی می‌باشد.
مدیر مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) نمین افزود: مجالس سوگواری و عزاداری سیدالشهدا(علیه‌السلام) نقش مهمی در تربیت و پرورش فرزندان دارد به‌طوری که آینده‌ای درخشان برای فرزندان با حضورشان در مجالس حسینی رقم می‌خورد.
خانم فتحیان عامل اصلی شوق شهدا به شهادت را مانوس‌بودن آنها از دوران کودکی تا جوانی با مجالس امام حسین(ع) دانست و تصریح کرد: امروزه جامعه از هر چیزی بیشتر نیازمند روحیه ایثارگری و جهاد در مسیر تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
مدرس حوزه علمیه خاطرنشان کرد: تجمع بزرگ شیرخوارگان حسینی نماد قدرت ملت ایران اسلامی است که هر ساله مادران فاطمی با حضور خود و فرزندانشان در این همایش ارادتشان را نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می‌رسانند و ندای لبیک یا حسینشان نشان از اظهار علاقه قلبی و ثبات قدمهایشان برای یاری‌رساندن دین اسلام است‌.
وی با تاکید بر تربیت فرزندان به شیوه و منش اهل بیت(ع)، گفت: شیرخوارگان حسینی سربازانی برای امام زمان(عج) هستند که باید همواره در تعلیم و تربیت آنها سرمایه‌گذاری معنوی انجام گیرد و به فضل الهی همین فرزندان در آینده‌ای نزدیک در سایه نهضت حسینی پرچم سبز مهدوی را به دست خواهند گرفت.

تربیت نسل حسینی لازمه تحقق نهضت مهدوی است

تربیت نسل حسینی لازمه تحقق نهضت مهدوی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha