مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: طلاب و اساتید باید از حیث پژوهشی ارتقاء یابند و مشکلات و موانع موجود در این راستا باید برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین پیام عبدالملکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در دوره فصلی معاونان پژوهش مدارس علمیه در مدیریت استان اظهار داشت: برگزاری جلسات فصلی معاونان مدارس در استان، به جهت هم افزایی، هم فکری و انتقال تجارب، امری ضروری است که حداقل به صورت یکبار در هر فصل صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه طلایه‌دار تولید علم هستند افزود: تولید علم نیازمند پژوهش است و حوزه باید برای توانمند ساختن پژوهشگران برنامه داشته باشد.

مدیر حوزه خواهران کرمانشاه بیان کرد: گروه‌های پژوهشی در مدارس باید فعال شوند و در واقع در هر مدرسه وجود گروه پژوهشی که در مواقع ضرورت بتوان از توان پژوهشی آنان استفاده کرد، ضروری است.

وی تصریح کرد: ضرورت جامعه و استان کرمانشاه اقتضا دارد گروه‌های پژوهشی در دو حیطه زن و خانواده و کلام اسلامی به صورت ویژه آموزش ببینند و کارهای تحقیقاتی در این زمینه‌ها بیشتر صورت گیرد.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: اتگیزه در امر پژوهش بسیار مهم است و آنچه در پژوهش نیاز و موجب ایجاد انگیزه است، آن است که تحقیقات طلاب دیده شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ما باید برای ساماندهی پژوهش بتوانیم طلبه را در سطح ۲ به جایی برسانیم که در سطح ۳ برای نوشتن مشکلی نداشته باشد، یادآور شد: باید تلاش شود نوشته‌های طلاب در گروه‌ها، سایت‌ها و... منتشر شود و در این راستا اساتید باید بتوانند راهنمایی لازم پژوهشی را به طلاب ارائه دهند.

طلاب و اساتید باید از حیث پژوهشی ارتقاء یابند

طلاب و اساتید باید از حیث پژوهشی ارتقاء یابند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha