برگزاری همایش "نقش زنان در دفاع مقدس و تربیت نسل انقلابی" در سیستان و بلوچستان

مدیر حوزه علمیه حضرت فاطمه معصومه (س) در همایش "نقش زنان در دفاع مقدس و تربیت نسل انقلابی" در سیستان و بلوچستان گفت: باید از منش شهدا در ولایت‌پذیری و اطاعت از رهبری پیروی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، همایش "نقش زنان در دفاع مقدس و تربیت نسل انقلابی" به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه علمیه حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

در این مراسم وصیت‌نامه چهل شهید قرائت شد و دختر شهید والامقام ملاشاهی نیز دل‌نوشته‌ای را تقدیم حضار کرد.

در ادامه همایش خانم رحمان مدیر حوزه علمیه حضرت فاطمه معصومه (س) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به امر ولایت‌پذیری شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید در پذیرش فرامین رهبری و اطاعت از وی از شهدا درس گرفته و پیروی کنیم.

وی همچنین دغدغه‌ها و منویات مقام معظم رهبری را نسبت به بانوان جامعه  مطرح کرد و گفت: امروز باید ما به‌عنوان سربازان نظام و اسلام به حجاب، عفت، حیا، فرزندآوری، حمایت از تولید ملی توجه کرده و در راستای رفع دغدغه‌های رهبری کوشا باشیم.

رحمان با تأکید بر الگو گیری از حضرت زهرا(س) ادامه داد: قدم برداشتن برای شهدا نه رزق و نه قسمت است بلکه این کارها، قدم‌ها و فعالیت‌ها را یک دعوت از سوی شهدا باید دانست.

لازم به ذکر است در این مراسم همسر شهید والامقام، کیخا مجلس را با روایتگری زیبا از زندگی شهدا مزین کرده سرکار خانم سرگزی مرثیه‌سرایی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha