بیانیه اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در حمایت از فلسطین

اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در پی پیروزی جبهه مقاومت فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی، اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم‌ الله قاصم الجبارین

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم (محمد/۷)

«قرآن می‌گوید: قُل موتوا بِغَیظِکُم؛ بله، خشمگین باشید و از خشم بمیرید؛ و همین هم خواهد شد، دارند می‌میرند. بعون‌الله این (قُل موتوا بِغَیظِکُم) در مورد رژیم صهیونیستی در حال تحقّق است.» (رهبر معظم انقلاب ۱۴۰۲/۷/۱۱)

ملت قهرمان و مقاوم فلسطین بار دیگر حماسه‌ای جاوید آفرید و با ابتکاری عظیم و بهره‌مندی از نصرت الهی مسیر و تاریخ منطقه و فلسطین را وارد مرحله سرنوشت ساز و جدیدی کرد.

آری! جوانان غیور و مسلمان جبهه‌ی مقاومت بویژه گردان‌های عزالدین قسام، از شاخه‌ی نظامی حماس، در پی اهانت چندین‌باره‌ی رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی به شایستگی پاسخی کوبنده و «بی‌نظیر» در تاریخ فلسطین را رقم زدند که در طول تمام سال‌های نبرد و جنگ‌های دولت‌های منطقه با رژیم اشغالگر و مبارزات ملت فلسطین بی‌سابقه بود.

هلاکت صدها تن از جیش صهیونیستهای غاصب و بیش از هزار زخمی و اسارت خفت بار فرمانده سابق لشکر حمله به غزه و چند تن از افسران عالیرتبه نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، طلیعه‌ی پیروزی‌های پیش روست که وعده‌ی الهی را زودتر از آنکه بتوان تصور کرد، محقق می‌سازد: «إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا».

شکل‌گیری و تقویت مقاومت در دهه‌های اخیر در منطقهی غرب آسیا، از بزرگ‌ترین پدیده‌های مبارک این دوران بود که تأثیر بسزایی در این عزیمت مقدس و فتح مبارک داشت.

پیام روشن این عملیاتِ پیروز به جهان عرب، بویژه دولت‌هایی که بر «اسب بازنده» شرط بسته‌اند، تمامی خفتگان ننگ و ذلت را هم به خود آورد و موجب بیداریِ پیش از پیش امت اسلامی در کلیه بلاد مسلمین شد.

حال که مردم مسلمان و انقلابی فلسطین قیام دیگری را تحت عنوان «طوفان الاقصی» آغاز کرده‌اند، بر ما مسلمانان واجب است تا به کمک آنها بشتابیم و به ندای رسول گرامی اسلام لبیک بگوییم، آنجا که می فرمایند: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ (کسی که صدای انسانی را بشنود که فریاد می زند:ای مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید،کسی که این فریاد را بشنود و پاسخ نگوید، مسلمان نیست).

اجلاسیه مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور ضمن حمایت از تمام جنبش‌های آزادیبخش و نیروهای فداکار جبهه‌ی مقاومت، اعلام می‌داریم برای جانفشانی به فرمان فرمانده کل قوا و امام مسلمین، امام خامنه‌ای (دام ظله) در فلسطین اشغالی، غزه و سایر بلاد درگیر با دشمن صهیونیستی آماده و مهیاییم و برای نبردِ نهاییِ موعود لحظه‌شماری می‌کنیم...

«بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ» (إسراء: ۵)

مدیر مرکز ، معاونین و مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران

۱۷ مهرماه ۱۴۰۲

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha