نگذاریم روح انقلاب را وارونه جلوه دهند

کارشناس سیاسی گفت: در سؤالات نسل جوان، انقلاب هدف قرار گرفته و نباید بگذاریم که روح انقلاب را وارونه جلوه دهند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، سعید حجازی، صبح امروز در نشست جمعی از طلاب مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر گفت: گفتمان مقاومت وقتی کمک کننده است که به منظومه فکری تبدیل شود، در سؤالات نسل جوان، انقلاب هدف قرار گرفته و نباید بگذاریم که روح انقلاب را وارونه جلوه دهند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب باید جریان فتنه، کارشکنی های دشمنان و پیروزی های محور مقاومت را برای نسل جدید تبیین کنیم، از لزوم وحدت ملی بگوییم و پاسخ این سؤالشان را بدهیم که چرا ما باید به جنگ با رژیم غاصب صهیونیست برویم.

حجازی اضافه کرد: برای تبیین این موارد، شناخت انقلاب اسلامی و آشنایی با ماهیت، اهداف و آرمان‌های انقلاب و جریان شناسی مهم است.

کارشناس سیاسی ادامه داد: ایستادگی ایران در برابر رژیم صهیونیستی به این علت مهم است که این رژیم منحوس هدفش گرفتن مرزهای ماست چون می خواهد از نیل تا فرات را بگیرد و الان شاهد مقاومت نیروهای همفکر ما با آنها هستیم.

حجازی افزود: دشمنان از اول انقلاب با ما جنگیدند، زیرا ماهیت انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است و ما دنبال خدامحوری هستیم نه انسان محوری، درحالی که دشمن دنبال انسان محوری و در نهایت پوچ گرایی است؛ از ملت مظلومی به نام فلسطین دفاع می کنیم چون مسلمانند.

وی به عملیات طوفان الاقصی اشاره و اضافه کرد: اکنون‌ نبرد انتفاضه به نبرد موشک‌های نقطه زن تبدیل شده و این اتفاق با حرکت ایران و تفکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/​

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha