رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین‌المللی و حقوق بشر در حق مردم غزه را زیر پا گذاشته است+ عکس

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: رژیم صهیونیستی با اعمال کنترل و محدودیت برای واردات نیازهای حیاتی مردم غزه، جان مردم این منطقه را می‌ستاند و در این مسیر تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشر را زیر پا می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم سیده نفیسه حسینی واعظ در تجمع طلاب، اساتید و کارکنان مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان و نیز طلاب دروس متفرقه مؤسسه قرآنی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) که در حمایت از جبهه مقاومت فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار شد، در بحث از «افشاگری ماهیت رژیم یهود» یهود را حریص‏ ترین مردم به زندگی دنیا دانست.

وی گفت: یهود از روز نخست تشکّل قومی خود، واکنش‌‏های ناشایستی نشان داده و در زمان از هر پیامبری به گونه ‏ای نافرمانی و مخالفت خود را ابراز داشته ‏اند، بطوری که صفحات تاریخ گواه گویا و شاهدی بی‏طرف بر مدعا است.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان ادامه داد: بازماندگان قوم بنی ‏اسرائیل در آغاز بعثت نبی مکرم اسلام(صلی‌الله‌وعلیه‌وآله) چنان دست به دشمنی و عداوت زدند که قرآن مجید از آنان با عنوان «سرسخت ‏ترین دشمن مسلمانان یاد می‏ کند».

خانم حسینی واعظ، در بیان ویژگی‏ های یهود با استناد به آیاتی از قرآن مجید، ادامه داد: قرآن کریم در آیات بسیاری صفات و ویژگی‏های یهودیان را یادآور شده و با بیان اوصاف آنها مسلمانان را با ماهیت اصلی و واقعی‏شان آشنا می ‏سازد.

وی قساوت قلب را اولین ویژگی دانست و توضیح داد: یهود بر پایه شواهد و قرائن فراوان در طول تاریخ از سنگ‌دل‏ترین ملّت‏ ها بوده و هست؛ چنان که اگر زمانی بر منطقه‏ ای حاکم می‏ شدند با بی‏رحمانه‏ ترین شیوه دست به کشتار می‏ زدند.

استاد حوزه، ثروت پرستی و مال‌اندوزی را از دیگر ویژگی‌های یهودیان برشمرد و تصریح کرد: یهودیان با این که پیامبران زیادی داشته و می‏ توانستند با بهره‏ گیری از مواعظ و نصایح آنان از ضلالت و گمراهی نجات یابند، همیشه در غفلت بودند و تنها به جمع آوری مال دنیا فکر می‏ کردند تا آن جا که به مرحله پرستش مال می‏ رسند.

خانم حسینی واعظ با برشمردن دیگر خصوصیات قوم یهود، در ادامه سخنان خود گفت: روز شنبه ۱۵ مهرماه، نیروهای مقاومت فلسطین با راه اندازی عملیات طوفان الاقصی ضربه تاریخی و بی سابقه ای را به اسرائیل وارد کرد؛ ضربه ای که به اذعان کارشناسان، رسانه ها و مقامات غربی و اسرائیلی یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بوده است که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گذشته اعلام کرد: «دستور دادم تا محاصره کامل علیه نوار غزه اعمال شود. دیگر نه خبری از برق هست و نه از غذا و گاز؛ همه مرزها بسته می‌شود. جنگ ما امروز با حیواناتی انسان نما است»، این اظهارات تحریک آمیز -بر اساس گفته سازمان دیده بان حقوق بشر ـ در حکم فراخوانی برای ارتکاب جنایاتی جنگی است.

مدیر موسسه قرآنی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با اعمال کنترل و محدودیت برای واردات نیازهای حیاتی مردم غزه جان مردم این منطقه را می‌ستاند و در این مسیر تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشر را زیر پا می‌گذارد تا با ایجاد وحشت، آنها را به سکوت در مقابل غصب سرزمین شان وادار سازد.

خانم حسینی واعظ گفت: سایت «العربی الجدید» قصد دارد تا با آمار و ارقام نشان دهد که چگونه رژیم صهیونیستی ـ حتی در دوره آرامش ـ از شیوه گرسنه نگاه داشتن، فقیر ساختن و ایجاد ترس و وحشت، علیه فلسطینیان استفاده می‌کند.

وی با برشمردن دیگر خصوصیات قوم یهود، در ادامه سخنان خود گفت: رژیم صهیونیستی برای مقابله به این اقدام مردم فلسطین و غزه را در تنگنا قرار داده و شب و روز بر سر مردم‌ بی‌دفاع این منطقه بمب و آتش می‌ریزد اما بنا به فرموده رهبر انقلاب، اسرائیل شکست سختی خورده و آن هم شکست غیر قابل ترمیم.
 
خانم حسینی واعظ با بیان‌اینکه دفاع از وطن و آب و خاک حق مسلم مردم فلسطین است، گفت: سالهاست که مردم فلسطین و غزه در سختی و تنگنا و ظلم و جور رژیم صهیونیست زندگی می‌کنند اما باید امروزه تمامی کشورهای اسلامی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین با پا خواسته و فریاد سر بدهند.
 
مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان اضافه کرد: روز شنبه ۱۵ مهرماه، نیروهای مقاومت فلسطین با راه اندازی عملیات طوفان الاقصی ضربه تاریخی و بی سابقه ای را به اسرائیل وارد کرد؛ ضربه ای که به اذعان کارشناسان، رسانه ها و مقامات غربی و اسرائیلی یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بوده است که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.
 
خانم حسینی واعظ ادامه داد: حرکت فلسطینی‌ها چند جنبه مهم دارد؛ یک مورد آن این است که دیگر دوران زورگویی و بزن و در رو تمام شده است و صهیونیست‌ها باید تاوان اقدامات خود را بدهند و دیگر نمی‌توانند با زور کاری را انجام دهند.
 
 وی با اشاره به اینکه دست رژیم غاصب صهیونیستی به خون هزاران کودک فلسطینی آغشته است، تصریح کرد: اسرائیل با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌ای خود جای جلاد و مظلوم را عوض کرده است تا جامعه جهانی نسبت به جنایات این رژیم در حق مردم فلسطین سکوت کنند.
 
مدیر موسسه قرآنی الزهراء(س) گرگان گفت: این رژیم غاصب و کودک‌کش، یک جنایت جنگی و نسل‌کشی تمام عیار در فلسطین به راه انداخته است که کشورهای اسلامی و نهادهای بین‌المللی نباید در برابر این جنایت‌های آشکار، سکوت کنند.
 
 همچنین قرائت دعای توسل، قرائت بیانیه محکومیت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، امضای طومار حمایت از مردم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم تسرائیل از دیگر برنامه های این تجمع بوده است.

رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین‌المللی و حقوق بشر در حق مردم غزه را زیر پا گذاشته است+ عکس

رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین‌المللی و حقوق بشر در حق مردم غزه را زیر پا گذاشته است+ عکس

رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین‌المللی و حقوق بشر در حق مردم غزه را زیر پا گذاشته است+ عکس

رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین‌المللی و حقوق بشر در حق مردم غزه را زیر پا گذاشته است+ عکس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha