با ظالم سر جنگ داریم و در مقابل ظلم می‌ایستیم

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در دهدشت گفت: شیعه امام علی(ع) با ظالم سر جنگ دارد و در مقابل ظلم می‌ایستد و هر کس باید در حد توان با قلم، قدم و هزینه در مقابل ظلم ایستاده و نفرت خود را ابراز کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با حضور در جمع طلاب حوزه  علمیه خواهران شهر دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتفاقات فلسطین، گفت:  از امام علی(ع) که سردمدار آزادی خواهی و آزادمردی است و فرمودند «للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» باید درس بگیریم، همیشه طرفدار مظلوم باشیم و در مقابل ظالم باستیم.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل اظهار داشت: سردمدار این ظلم آشکار و هویدا که قریب ۷۵ سال با ارعاب، زور، کشت و کشتار راه انداخت و در این روزها مکان های غیرنظامی و امن که در طول تاریخ جزء ممنوعیات جنگ بوده ‌مورد حملات وحشتناک قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه شیعه امام علی(ع) با ظالم سر جنگ دارد و در مقابل ظلم می‌ایستد، افزود: هر کس باید در حد توان با قلم، قدم و هزینه در مقابل ظلم ایستاده و نفرت خود را ابراز کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در ادامه به درخواست‌ها، پیشنهادات و مشکلات که توسط دو نفر از طلاب بیان شد، گوش فرا داد.

با ظالم سر جنگ داریم و در مقابل ظلم می‌ایستیم

با ظالم سر جنگ داریم و در مقابل ظلم می‌ایستیم

در انتهای مراسم جعفری مهر از زحمات، تلاش و همکاری های  امام جمعه شهرستان کهگیلویه تقدیر و تشکر کرد.

با ظالم سر جنگ داریم و در مقابل ظلم می‌ایستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha