بیانیه مشترک اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان اصفهان برای توقف حملات ناجوانمردانه صهیونیست‌ها

اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان اصفهان برای توقف حملات ناجوانمردانه صهیونیست‌ها بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان اصفهان در بیانیه ای مشترک خواستار توقف حملات ناجوانمردانه صهیونیست‌ها شدند که متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُم ظُلِمُواْۚ وَ إِنَّ ٱللَّهَ عَلَیٰ نَصرِهِم لَقَدِیرٌ»

هفتاد و پنج سال جنایت، کشتار و غصب اموال وزمین‌های ملت فلسطین توسط رژیم جعلی،  اشغال‌گر و کودک کش اسرائیل امروز به اوج خود رسیده است و می‌رود تا تلاش سال‌های طولانی استکبار جهانی برای تطهیر و مظلوم نمایی این رژیم را در هم شکند و همه مردم جهان با چهره جنایت‌کار دشمنان بشریت آشنا شوند.

ایستادگی تحسین‌برانگیز مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل، مظهر کامل «دفاع مشروع» امتی ستم‌دیده و از موازین پذیرفته شده حقوق بین الملل است.  

مجاهدت و پایداری.ٍ غیورمردان فلسطین، هیمنه پوشالی ارتش تادندان مسلح اسرائیل را فرو ریخت و سِطوَت اطلاعاتی و قدرت نظامی صهیونیست را به چالش کشید و مِهابَت جوان فلسطینی را به اثبات رساند و نشان داد تا آنچه تحت عنوان گنبد آهنین و بزرگترین سیستم اطلاعاتی و جاسوسی بر آن تاکید و تبلیغ می شد خانه عنکبوتی بیش نیست.

اکنون که نظامیان جنایتکار صهیونیست در میدان نبرد توان مقابله با رزمندگان اسلام را ندارند، به خانه‌ها و بیمارستان‌ها حمله‌ور شده و با کشتار کودکان، زنان، بیماران و مجروهان خوی سرحانی و خون‌آشامی خود را در معرض دید جهانیان قرار داده است. حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه اوج خوی وحشیگری و استیصال جانیان صهیونیست را در مواجهه با مبارزان فلسطین در معرض دید جهانیان قرار داده و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب مسلمانان و ملتهای جهان از این اتفاق اسفناک عصبانی هستند.
 
نهضت استادی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه اصفهان ضمن محکومیت این جنایت و درخواست از جهانیان جهت پیگیری توقف این حملات ناجوان‌مردانه، لبیک گویان به دعوت رهبر معظم انقلاب برای حضور در جبهه مقاومت، همزمان با اعلام عزای عمومی در سراسر کشور با برپایی مراسم ویژه به منظور محکومیت این جنایات و اظهار خشم انقلابی و همبستگی با مصیبت زدگان دلاور غزه، در حوزه‌های علمیه استان و دانشگاه‌ها، ضمن محکوم کردن این جنایات بزرگ دست توسل به ساحت مقدس اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام زده و پیروزی آنان را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستار می شویم.
 
 اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان اصفهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha