وظیفه طلاب فراگیری علوم اهل بیت علیهم السلام و ترویج آن است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان در جمع طلاب جدیدالورود گفت: وظیفه طلاب فراگیری علوم اهل بیت علیهم السلام و ترویج آن است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان ضمن عرض خیر مقدم به مدیران و معاونین استانی و طلاب جدیدالورود مدارس استان در همایش طلیعه حضور سال تحصیلی ۱۴۰۲ گفت: امام رضا(ع) می فرمایند: رَحِمَ اللّه ُ عَبْدا اَحْیا اَمْرَنا ... یَتَعَلَّمُ عُلومَنا وَ یُعَلِّمُهَا النّاسَ، فَاِنَّ النّاسَ لَوْ عَلِموا مَحاسِنَ کَلامِنا لاَتَّبَعونا؛ رحمت خدا بر بنده ای که امر ما را زنده کند، دانش های ما را فرا گیرد و به مردم بیاموزد؛ اگر مردم، زیبایی های سخنان ما را می دانستند، از ما پیروی می کردند.

وی با بیان این که وظیفه طلاب فراگیری علوم اهل بیت علیهم السلام و ترویج آن است، افزود: همین که در حوزه علمیه ثبت نام کردید، علوم اهل بیت علیهم السلام را یاد بگیرید و برای خانواده، دوستان و افرادی که با آن ها سر و کار دارید بازگو کرده و نشر دهید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: باید بدانیم کار ما چیست؟ هدف ما چیست؟ و چه مسیری را باید طی کنیم تا مورد رضایت خداوند و اهل بیت علیهم السلام باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha