در موضوع معرفی جایگاه زن، ما دچار ضعف رسانه‌ای هستیم

کارشناس سیاسی گفت: یکی از دلایل موفقیت فمینیسم در موضوع زنان، داشتن رسانه و سرمایه‌داران پشتیبان آن‌ها بود؛ اولین ضعف ما در این عرصه و معرفی جایگاه زنان رسانه است، متأسفانه با وجود رسانه ملی، تعدادی از انیمیشن‌ها، سریال‌ها و مخصوصا سینمای ما مروج فرهنگ ابتذال و آغازگر آسیب شده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حسین رضازاده، کارشناس سیاسی در نشست تخصصی با عنوان "واکاوی ضعف‌های ما در آموزش سبک زندگی دینی و موفقیت غرب در سبک زندگی غربی" روز گذشته در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بابل، ضمن بیان سختی کار در پیاده سازی سبک زندگی اسلامی، اظهار کرد: همیشه انجام عمل از انجام ندادن آن سخت‌تر است، لذا پایبندی به یک سری اعتقادات، در مقایسه با بی‌اعتقادی و رها بودن مشکل‌تر به نظر می‌رسد.

حسین‌زاده در پاسخ به این سؤال که چرا حجاب کم‌کم از دست رفت و چرا زن هدف بود؟ گفت: اولویت جامعه، زن است که تربیت کننده جامعه است، به‌همین خاطر دشمن به سمت آن‌ها آمد؛ زن‌ها از نظر آماری، نیمی از جامعه اما از نظر آثار، تمام جامعه هستند.

وی تاکید کرد: کسانی که در مقابل حجاب ایستادگی دارند، مطمئنا به دنبال منافعی مانند جذب سرمایه برای خود هستند، به دست آوردن سرمایه، با تولید امکان پذیر است و نیاز تولید با افزایش نیروی انسانی و کارگر، رفع می‌شود

کارشناس سیاسی ادامه داد: بعد از انقلاب صنعتی، غرب باید به‌دنبال شعاری برای جذب بیشتر کارگر بود؛ بنابراین با شعار برابری زنان و مردان و مطرح کردن بحث فمینیسم، به منافع خود دست پیدا کردند؛ یکی از دلایل موفقیت فمینیسم، داشتن رسانه و سرمایه‌داران پشتیبان آن‌ها بود؛ اولین ضعف ما رسانه است، متاسفانه با وجود رسانه ملی، تعدادی از انیمیشن‌ها، سریال‌ها و مخصوصا سینمای ما مروج فرهنگ ابتذال و آغازگر آسیب شده است.

رضازاده در پایان به تنها بودن رهبر کبیر انقلاب اشاره و تأکید کرد: هر کدام از ما باید عمار این رهبر فرزانه باشیم، باید یاد بگیریم که با زبان مردم صحبت کنیم و طلبگی را افتخاری برای خود بدانیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha