برگزاری گردهمایی استعدادهای برتر حوزه علمیه خواهران استان سمنان

همزمان با هفته پژوهش نخستین گردهمایی استعدادهای برتر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان و مدیرکل اطلاعات استان در مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همزمان با هفته پژوهش نخستین گردهمایی استعدادهای برتر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان و مدیرکل اطلاعات استان در مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

در این گردهمایی نیم روزه حجت‌الاسلام والمسلمین نجم مدیر حوزه علمیه خواهران استان به بیان اهمیت امر پژوهش و نقش بسزای نخبگان در رشد و اعتلای دین و جامعه پرداخت و نخبگان نیز به بیان دغدغه ها و نظرات و پیشنهادات پرداختند؛ در ادامه  نیز مدیر حوزه علمیه خواهران به  پرسش ها و سؤالات نخبگان پاسخ دادند.

دکتر مدرسی مدیر کل محترم اطلاعات استان نیز ضمن بیان میزان تاثیر گذاری نخبگان و بزرگان در حوادث و اتفاقات جامعه، به تشریع وضعیت فعلی بوم استان و آسیب های پیشرو آن پرداخت و بر تاثیرگذاری مثبت طلاب و نخبگان در تقویت هویت دینی جامعه تاکید کرد.

در ادامه این گردهمایی، جناب اقای دکتر مصطفی کریمی منش، کارشناس طراحی سامانه و فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور  به صورت غیر حضوری به رفتار شناسی مدعیان مهدویت در فضای مجازی پرداخت.

در پایان جلسه از نخبگانی که در این گردهمایی شرکت نمودند به رسم یادبود هدیه ای تقدیم شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha