برگزاری چهارمین جلسه کارگروه تخصصی حوزه‌های علمیه و روحانیت دفاع مقدس استان سمنان

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی حوزه‌های علمیه و روحانیت دفاع مقدس استان سمنان در سال ۱۴۰۲ با ریاست مدیر حوزه علمیه خواهران استان به عنوان دبیر این کارگروه در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، چهارمین جلسه کارگروه تخصصی حوزه‌های علمیه و روحانیت دفاع مقدس استان سمنان در سال ۱۴۰۲  با ریاست مدیر حوزه علمیه خواهران استان به عنوان دبیر این کارگروه در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

 حجج اسلام نجم مدیر حوزه علمیه خواهران، شاهچراغی مشاور استاندار در امور روحانیت، نجف زاده از حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، همتی از حوزه علمیه برادران، سادین از بسیج طلاب و روحانیون، خرمیان از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فاطمی نیا رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، قنبری از سازمان تبلیغات اسلامی، سردار مطهری و سرکار خانم لواف از حفظ آثار و سرکار خانم خالصی از حوزه علمیه خواهران در این کارگروه حضور داشتند.  

 اعضا در چهارمین جلسه کارگروه حوزه های علمیه و روحانیت، به بیان گزارش برنامه های مراکز حوزوی و روحانیت در مراسم های مختلف پرداختند و در مورد مناسبت های پیشرو و برنامه های  شش ماهه دوم سال و نحوه اجرای آن به بحث و گفت‌وگو  و ارائه نظرات پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha