زن؛ کانون مهرورزی و عطوفت در خانواده

حجت الاسلام والمسلمین ساجدی گفت: سال گذشته دشمن بر مسئله زن به عنوان رکن مهم خانواده تمرکز کرد و این نشان از اهمیت نقش زنان برای پرورش نسل های آینده است.

به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی حوزه علمیه خواهران از استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ساجدی در اولین گردهمایی مادرانه با عنوان حیات معنوی خانواده فاطمی، گفت: افتخار بزرگی است که آستانه میلاد حضرت زهرا(س) میزبان مادران شهدا هستیم چرا که مجاهدت و نقش مادری شما را در حمایت معنوی از رزمندگان شاهد بودیم.

وی افزود: زن به عنوان پایگاه مهرورزی و کانون عطوفت در خانواده می تواند در رشد و تعالی خانواده نقش آفرینی کند و انقلاب اسلامی با دیدگاه متعالی که نسبت به جایگاه زن داشت، بانوان را در میدان های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی وارد کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس اظهار داشت: از آنجا که تکالیف شرعی مانند نماز در حقیقت وارد شدن به مهمانی خداوند است و می بینیم که دختران زودتر به ادای فرائض دعوت می شوند این بخاطر جایگاهی است که خداوند برای زن قائل و این بخاطر رسالت بزرگ زن در تربیت است.

وی یادآور شد: سال گذشته دشمن بر مسئله زن به عنوان رکن مهم خانواده تمرکز کرد و این نشان از اهمیت نقش مادری و همسری برای پرورش نسل های آینده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha