بررسی همکاری های حوزه علمیه خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

نشست بررسی همکاری های حوزه علمیه خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران از اهواز، نشست بررسی همکاری های حوزه علمیه خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور مدیر حوزه علمیه علمیه خواهران خوزستان و معاون پژوهش این مدیریت و همچنین رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان و هیئت همراه برگزار شد.

هدف از این نشست هم افزایی، تقویت همکاری و تعاملات فی مابین و اطلاع از ریز برنامه های برگزاری همایش ملی ملزومات، سازوکارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان بود.

در این نشست مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان ضمن بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و اهم برنامه های آینده خود برای برگزاری این همایش را تشریح کردند.

در ادامه زمینه های تقویت همکاری ها در این باره علی الخصوص در امور تبلیغی و برگزاری نشست های علمی، آموزشی مورد بررسی حاضرین قرار گرفت.

لازم به ذکر است: قرار است به همت مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اهواز و با مشارکت مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان، اولین همایش ملی ملزومات، سازوکارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان با مجوز isc برگزار شود.

گفتنی است: در این جلسه حجج اسلام مهدی فرطوسی رئیس اداره آموزش های کاربردی، امیر مقبل رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی، اصغر غیبی مسئول فعالیت های مجازی و رسانه ای، مرتضی آل مبارک مسئول امور پاسخگویی و خانم ها حسین زاده کارشناس فرهنگی و دلفیه کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha