دانشنامه شهدای اردبیل تدوین می‌شود

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل از نگارش کتاب دانشنامه شهدای اردبیل توسط طلاب حوزه علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام رسول خواسته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهدای عزیز ما پرورش‌یافته مادرانی هستند که با سیره و سبک صدیقه کبری فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها)، این شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) را در دامان پاک خود پرورانده و به جایگاه والای بندگی خاص خداوند رسانده‌اند.

وی افزود: یکی از سیاست‌های شکل‌گیری نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران پرورش مادران متدین و مذهبی و به تبع آن تربیت فرزندان صالح و شایسته به منظور پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت از حرمت خون پاک شهدای عزیزمان است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه فعالیت خواهران طلبه اثرات بسیار عظیمی در خنثی‌نمودن توطئه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، تصریح کرد: به‌طور قطع بانوان طلبه با تاسی از سیره حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) با تمام توان در انتقال پیام شهدا به مردم جامعه خواهند کوشید و با گردآوری پیام شهدا و تبیین اهداف این بزرگواران ادامه دهنده راه شهدا خواهند شد.

حجت‌الاسلام خواسته بیان داشت: بر اساس تفاهم‌نامه صورت‌گرفته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دانشنامه شهدای استان اردبیل با همت تعدادی از بانوان طلبه اردبیل تدوین می‌شود و در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

دانشنامه شهدای اردبیل تدوین می‌شود

دانشنامه شهدای اردبیل تدوین می‌شود

دانشنامه شهدای اردبیل تدوین می‌شود

دانشنامه شهدای اردبیل تدوین می‌شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha