دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران با تولیت آستان مقدس شاهچراغ

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با تولیت آستان مقدس احمد ابن موسی کاظم در شیراز دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین فاضل در سفر به شهر شیراز پس از زیارت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی  علیه السلام با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر، دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین فاضل ضمن اشاره به فعالیت‌های کلان حوزه های علمیه خواهران در« تدوین نظامات محتوایی» و «تدوین و نهایی سازی درختواره رشته گرایش های علمی»  به برنامه های آتی این مرکز در راستای افق جامع حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد.خ

خانم متولیان معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران هم در این دیدار به رویدادهای جدید و مهم پژوهشی از جمله، توفیقات اخیر در برگزاری «کرسی های علمی _ ترویجی» بر اساس مصوبات کمیته دستگاهی مرکز مدیریت، شناسایی، ارتقاء و حمایت از ۷۰۰ طلبه استعداد برتر در عرصه های چهارگانه، دریافت نخستین رتبه علمی برای نشریه «حکمت بالغه» و فعالیت شورای اعطای مجوزهای علمی در شورای سیاستگذاری جهت اعطای رتبه به سایر نشریات، دریافت رتبه Isc مستقل برای ۸ همایش علمی استانهای کشور، شناسایی، رتبه بندی و شبکه سازی پژوهشگران، و تدوین رساله ها و پایان نامه های علمی در حوزه خواهران اشاره داشته و موفقیت های پرشتاب فعلی عرصه پژوهش در حوزه های علمیه را حاصل تلاش مدارس علمیه در پرتو حمایت های موثر مراکز دینی و علمی دانست.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره نیک آیت الله شرعی به تمجید از فعالیت‌های علمی فرهنگی حوزه علمیه خواهران پرداخت.

وی، حوزه های علمیه خواهران را یکی از مصادیق آیه کریمه کشَجَرَةٍ طَیبَةٍ أَصْلُها ثابِتٌ وَ فَرْعُها فِی السَّماءِ دانست.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با اشاره به آمادگی و حمایت حرم مطهر جهت ارائه خدمات و امکانات علمی به طلاب و اساتید، بر تعمیق دانش حوزویان تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha