شرکت در انتخابات نشانه تعهد ایمانی مردم است

استاد مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء(س) بندرترکمن با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «این انتخابات نشانه تعهد ایمانی مردم است و مردم هنوز به اسلام، اعتقاد و ایمان دارند»، گفت: بحث مشارکت در انتخابات در واقع بحث احساس تعهد و تکلیف است و با شرکت حداکثری است که غیرت عمومی به جوش می‌آید و مسئولیت اجتماعی در مردم زنده می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم زینب طاهری در نشستی تحت عنوان «منظومه فکری مقام معظم رهبری» که با محوریت انتخابات و مشارکت حداکثری در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء(سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن برگزار شد، بیان کرد:  چهار کلید واژه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در بحث انتخابات در سخنان مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) زیاد به چشم می‌خورد که سه مورد اول بر عهده شورای نگهبان و مسئولین امنیت است، و در واقع آنچه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از ما  مطالبه می‌کند مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با اشاره به آیاتی از سوره توبه و عصر خطاب به حاضرین ادامه داد: آمریکا و اسرائیل مصداق کفار به حساب می‌آیند و مخالف سرسخت اسلام هستند؛ در تبلیغ دین هر اقدامی که در این مسیر برداشته شود موجب ناکامی دشمنان شده و فعالیت‌ها در زمینه خنثی سازی نقشه‌های دشمن عمل صالح به ‌شمار می‌آید.

استاد مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء(سلام‌الله‌علیها) گفت: انتخابات یکی از مصداق‌های عمل صالح است و شرکت در انتخابات عقلاٌ و شرعا واجب است.

خانم طاهری با بیان این‌که دشمن در بحث انتخابات به دنبال از بین بردن عظمت اسلام است، افزود: مگر کشورهای دیگر مسلمان نیستند، چرا دشمن مدام به دنبال مداخله در ایران است؟

وی با اشاره به پایبندی به اصول و فروع دین در بین مسلمانان افزود: ایران تنها کشوری است که به تمامی فروعات دین پایبند است، مثلا در بحث امر به معروف و نهی ازمنکر و تولی و تبری، ایران تنها کشوری است که با دوستان خدا دوست و با دشمنان خدا دشمن است.

استاد مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء(سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن خاطرنشان کرد: دلیل اینکه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تنها به مشارکت در انتخابات تاکید دارند، افزایش اعتماد عمومی است زیرا رأی مردم، به جمهوری اسلامی است.

خانم طاهری گفت: حتی اگر افرادی هستند که از عملکرد برخی مسئولین راضی نیستند با شرکت در انتخابات نشان خواهند داد که چارچوب نظام جمهوری اسلامی و اسلامی بودنش را قبول دارند زیرا حضور پرشور مردم باعث عزت، اقتدار و آبروی ایران است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که می‌فرمایند «این انتخابات نشانه تعهد ایمانی مردم است و مردم هنوز به اسلام، اعتقاد و ایمان دارند»، افزود: بحث مشارکت در انتخابات در واقع بحث احساس تعهد و تکلیف است و با شرکت حداکثری است که غیرت عمومی به جوش می‌آید و مسئولیت اجتماعی در مردم زنده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha