نشست های تخصصی جمعیت استان کرمان برگزار شد

در ادامه سلسله نشست های تخصصی جمعیت استان کرمان، کارگروه مردمی جمعیت با حضور مدیر، معاون فرهنگی و معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در ادامه سلسله نشست های تخصصی جمعیت استان کرمان، کارگروه مردمی جمعیت با حضور مدیر، معاون فرهنگی و معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

در این جلسه که با هدف جهت اقناع نخبگانی مساله جمعیت، و در محل سالن جلسات اداره کل سازمان تبلیغات برگزار شد، مدیر کل امور بانوان استانداری، مدیر کل و معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر انجمن شکوه سبز زندگی نیز حضور داشتند.

در ابتدای نشست حاضرین در جلسه به ذکر نظرات و پیشنهادات جهت هر چه با شکوه برگزار شدن این نشست آینده پرداختند و در نهایت مقرر گردید؛ این نشست تخصصی با حضور استاد و پژوهشگر جمعیت کشور دکتر صالح قاسمی؛ صبح چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۲ و با دعوت از جامعه پزشکان وسونولوژیستها، تا اذان ظهر در دانشگاه علوم پزشکی و  در عصر با دعوت از اساتید و کارمندان دانشگاه باهنر و دانشگاه فرهنگیان و سایر اساتید حوزه، دانشگاه و مبلغین برگزار شود.

ضمنا نشست با ماماهای مراکز بهداشت و دبیران آموزش پرورش در تالار وحدت دانشگاه باهنر برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha