روز قدس، نقشه‌های رژیم سفاک، گرگ‌صفت و نسل‌کش صهیونیستی را بر هم می‌زند

روز قدس، هر ساله رژیم سفاک، گرگ صفت و نسل‌کش صهیونیستی را به عقب می‌راند و نقشه‌های شوم استکبار جهانی در راس آنها آمریکا جنایتکار و پیروانش را با حضور پر شور و انقلابی مردم در سراسر دنیا بر هم می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، مرکز نشر هاجر به مناسبت روز جهانی قدس با پیامی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، از مردم انقلابی جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیدعلی خامنه‌ای(مدظله‌العالی): آنها (رژیم صهیونیستی) را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد،به حول و قوه‌ی الهی.

روز قدس، روز درخشان دیانت سرشار از آگاهی و بصیرت در عرصه سیاست دینی است که از برکت ابتکار حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و با تأسی به سیره ظلم ستیزی حضرات ائمه هدی علیهم السلام عملیاتی شد و هر ساله رژیم سفاک، گرگ صفت و نسل‌کش صهیونیستی را به عقب می‌راند و نقشه‌های شوم استکبار جهانی در راس آنها آمریکا جنایتکار و پیروانش را با حضور پر شور و انقلابی مردم در سراسر دنیا بر هم می‌زند.

لذا در لبیک به ندای امام المسلمین، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله و تجدید عهد با آرمان شهدا، خاصه شهدای مدافع حرم و قدس شریف و به ویژه سردار دلها حاج قاسم عزیز و شهدای اخیر در سوریه سردار پاسدار محمد رضا زاهدی و همراهانش، امسال در یوم الله قدس در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و مردم مظلوم غزه، ندای «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» را با شعارهای پرشور و روشنگر، ظلم ظالمین و مظلومیت مظلومین را فریاد کرده و به گوش دنیا خواهیم رساند.

مرکز نشر هاجر، ضمن محکومیت اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت‌رساندن سرداران و مدافعان حرم در سوریه از عموم مردم شریف و انقلابی دعوت می‌نماید به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین همراه با دیگر مسلمانان و آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس (جمعه ۱۷ فروردین ماه) شرکت نمایند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha